Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: رفع نقاط پرحادثه و ایمنی تردد در محور ایلام- بدره- دره شهر با احداث واریانت چشمه شیرین در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، امیر امینی روز پنجشنبه ضمن بازدید از محور ارتباطی ایلام- بدره - دره شهر راهکارهای لازم برای رفع رانش زمین در منطقه چشمه شیرین مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: رفع نقاط پرحادثه و ایمنی تردد در محور ایلام - بدره - دره شهر با احداث واریانت چشمه شیرین در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز در این بازدید گفت: واریانت چشمه شیرین به طول هشت کیلومتر اجرایی شده و هدف از اجرای این پروژه رفع نقاط پر حادثه و حذف پیچ های خطرناک محور ارتباطی ایلام - بدره - دره شهر است.
علی اصغر کاظمی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه بالغ بر 400 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

** اتمام حفاری تونل موازی راه کربلا
معاون وزیر راه همچنین در بازدید از محور ایلام - مهران اظهار داشت: سال گذشته 26 کیلومتر دیگر از این مسیر به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک رفت و هم اکنون در سه قطعه این مسیر پیمانکاران مشغول فعالیت هستند.
امینی ادامه داد: حفاری موازی تونل راه کربلا به طول 700 متر به پایان رسیده و پیمانکار مشغول کف کنی و پوشش بتونی آن است و عملیات اجرایی تونل دیگر 700 متری نیز در روزهای آینده آغاز خواهد شد ضمن اینکه پیمانکاران در سایر قطعات نیز مشغول فعالیت هستند.
وی تاکید کرد: در مقاطعی از این محور بر اثر بارندگی های اخیر با رانش زمین مواجه هستیم که کار مطالعه و تثبیت این مقاطع در جریان است و مراتب را در قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده مطرح و برای تأمین اعتبارات لازم تصمیم گرفته خواهد شد.
7177/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات راهسازي ايلام بدره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه گرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب یکی از مشکلات اصلی در زمان بارندگی می‌باشد، در خصوص علت اصلی بروز اینگونه حوادث در شبکه فاضلاب گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب شهری صرفاً برای جمع آوری فاضلاب خانگی طراحی و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در ادامه گفت: عدم گنجایش مناسب جداول برای هدایت آب‌های سطحی و اتصال غیر مجاز جداول به شبکه‌های جمع آوری فاضلاب باعث آبگرفتگی معابر و ورود روانابهای سطحی حاوی مواد جامد به داخل شبکه جمع آوری فاضلاب می‌شود، و با ورود به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب در برخی منازل و خیابان‌ها می‌شود که می‌طلبد شهرداری ایلام با بررسی و طراحی سازه‌های انتقال آب این مناطق که در بارندگی‌های شدید مشکلات عدیده‌ای برای همشهریان عزیز به وجود می‌آورد جلوگیری نماید.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام افزود: در بارندگی اخیر حدود ۳۲ مورد رفع انسداد در شبکه شهرهای استان انجام گرفته و اکیپ‌های اجرایی نیز در این زمینه آماده به کار هستند تا در صورت بروز حادثه نسبت به انجام عملیات اجرایی اقدام کنند.

کد خبر 6098042

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز محورهای کامیاران با ورود دستگاه قضا
  • مخبر: کاهش تلفات جاده‌ای از مهمترین اولویت‌های کشور است
  • کاهش تلفات جاده ای از مهمترین اولویت های کشور است
  • کاهش تلفات جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌ها است
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • ریزش کوه در مسیر بدره-قاضی خان
  • لحظه هولناک ریزش کوه در ایلام + ویدئو
  • (ویدیو) لحظه وحشتناک ریزش کوه در جاده استان ایلام