Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@21:52:13 GMT

حسین طیبی برترین بازیکن سال تیم فوتسال غیرت شد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۹۴۰۶

حسین طیبی برترین بازیکن سال تیم فوتسال غیرت شد+عکس

حسین طیبی، ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال غیرت قزاقستان به عنوان برترین بازیکن سال تیمش انتخاب شد. آفتاب‌‌نیوز : حسین طیبی ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال غیرت قزاقستان پس از عملکرد درخشان خود در این تیم، به عنوان برترین بازیکن فصل 2018 - 2019 این باشگاه انتخاب شد و جایزه خود را از مدیران باشگاه غیرت دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طیبی چند روز پیش با تیم غیرت به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید و درخشش بسیار خوبی در این مسابقات داشت. ملی‌پوش ایرانی تیم غیرت در مرحله نیمه نهایی این مسابقات نیز موفق به گلزنی به تیم بارسلونا شد.



منبع: تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حسین طیبی تیم فوتسال غیرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا

مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مجدداً به فینال این رقابت‌ها صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم مایورکا پالما اسپانیا امشب (جمعه) در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل بنفیکا صف‌آرایی کرد و با برتری در ضربات پنالتی راهی فینال شد.

این مسابقه در وقت 40 دقیقه قانونی با تساوی 4-4 پایان یافت و تلاش دو تیم برای گلزنی در 10 دقیقه اضافی بی‌ثمر بود تا ضربات پنالتی، تعیین‌کننده تیم پیروز باشد.

کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم

نماینده اسپانیا در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و روز یکشنبه، در فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا به مصاف برنده دیدار بارسلونا - اسپورتینگ می‌رود.

حسین طیبی و مسلم اولادقباد که در تیم پالما عضویت دارند، فصل گذشته همراه با این تیم به قهرمانی اروپا دست یافتند و امسال مجدداً فرصت دارند تا طعم قهرمانی در قاره سبز را بچشند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم