Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:37:49 GMT

اعزام رایگان ۵۰ کودک بی‌سرپرست به مشهد مقدس

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۹۷۰۲

اعزام رایگان ۵۰ کودک بی‌سرپرست به مشهد مقدس

کودکان بی‌سرپرست یک خیره در استان تهران به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سفر به اماکن مقدسه و حضور در صحن‌های با صفا و نورانی حرم‌های اهل بیت (ع) آرزوی هر عاشق و دلداده‌ای است و این امر پیر و جوان، زن و مرد و کوچک و بزرگسال نمی‌شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در طول سال شاهد اقدامات خداپسندانه‌ای از سوی برخی خیّرین برای اعزام آن دسته از هموطنانی هستیم که تاکنون به سفرهای زیارتی موفق نشدند که این یکی از جمله اتفاقات بسیار زیبایی است که قطعاً اجر بسیاری نزد خداوند متعال دارد.

در همین راستا قرار است امروز پنجشنبه 12 اردیبهشت کودکان بی‌سرپرست خیره مادر مهربان استان تهران که سرپرستی 50 کودک و نوجوان را بر عهده دارد، توسط یک شرکت هواپیمایی به صورت رایگان و رفت و برگشت به مدت 3 روز به مشهد مقدس اعزام شوند.

کودکانی که شاید خیلی از آنها برای نخستین بار است پا به صحن و سرای حرم رضوی می‌گذارند و می‌خواهند در این سفر خاطره‌ای خوش و ماندگار در دفتر زندگی خود ثبت کنند به امید آنکه به زودی باز هم توفیق حضور در این مشاهده مشرفه را پیدا کنند.

بر پایه این گزارش، بنیاد خیریه مادر مهربان جزو مؤسساتی است که به صورت تخصصی به اطعام کودکان نیازمند و مبارزه با گرسنگی می‌پردازد. این بنیاد ملی مزیّن به نام ام‌المؤمنین حضرت خدیجه کبری (س) است.

توصیه‌های امام رضا(ع) برای آخر ماه شعبانمناجات‌خوانی محمود کریمی در شب‌های ماه رمضان در حرم رضویشرکت‌کنندگان جشنواره مُدهامتان خادم قرآنی حرم رضوی می‌شوند

 

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اهل بیت علیهم السلام امام رضا (ع)

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اهل بیت علیهم السلام امام رضا ع اهل بیت علیهم السلام امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روز جهانی اتیسم در رشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان ؛ داوود قیصر نژاد رییس هیات مدیره انجمن حامیان اتیسم گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه ۳۵۰ کودک اتیسیمی تحت پوشش این انجمن هستند گفت: به این کودکان در ۲۰ رشته ورزشی، هنری و آموزشی خدمات ارائه می‌شود.
وی بیشترین چالش خانواده‌های اتیسمی را کمبود امکانات آموزشی برای کودکان اتیسم و نبود مجتمع نگهداری از این کودکان و مشاغل برای بزرگسالان اتیسمی عنوان کرد.
اتیسم یا اختلال خود درماندگی نوعی اختلال روانی – ذهنی است که بعد از ۱۲ ماهگی قابل تشخیص است.
اگرچه عوامل ژنتیکی، ازدواج خانوادگی، سن بالای مادر و مشکلات دوران بارداری در ابتلا به اتیسم موثر است، اما هنوز علت اصلی ابتلا به اتیسم مشخص نیست.
در گیلان بیش از ۷۰۰ کودک و بزرگسال مبتلا به بیماری اتیسم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • همایش روز جهانی اتیسم در رشت
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه