Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@23:34:17 GMT

قرار گرفتن قطار بانک صادرات در ریل اصلی

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۲۹۷۸۲

قرار گرفتن قطار بانک صادرات در ریل اصلی

پول‌نیوز - مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات ایران در سال ٩٨ در حال طی کردن روزهای سرنوشت‌سازی است چون سال خروج از زیان و ورود به محدوده سودآوری است با تحقق این هدف، قطار بانک در ریل اصلی خود قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حجت‌اله صیدی در «نشست هم‌افزایی یک هزار مدیر عملیاتی شبکه بانک صادرات ایران» که با حضور اعضای هیئت‌مدیره، معاونین، مدیران ارشد بانک و روسای حوزه‌ها و شعب برتر بانک صادرات ایران در تالار وزارت کشور برپا شده بود، افزود: پس از تحقق دو فاز اول و دوم برنامه‌های عملیاتی بانک در توقف زیان‌دهی و کاهش روند آن، تلاش همکاران بانک در سراسر کشور، بانک را در آستانه مرحله سوم و ورود به منطقه سودآوری قرار داده که افزایش سرمایه، نگاه مثبت بازار سرمایه و اعتماد جامعه، بانک صادرات ایران را در ورود به منطقه سود در سال ٩٨ یاری خواهد کرد و با دست‌یافتن به این هدف، قطار بانک در ریل اصلی خود قرار گرفته و گام‌های بلند بعدی را برای رسیدن به جایگاه واقعی خود برخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: مسئولیت ‌اصلی عملیاتی کردن برنامه‌ها و مصوبات مدیران عالی بانک بر دوش حلقه مدیران عملیاتی و میانی است و همکاران صف و ستاد در بانک این وظیفه را بر عهده دارند که باید برنامه‌ها را برای رسیدن به اهداف بانک با دقت و به طور موثر اجرا کنند.

صیدی تاکید کرد: نگاه این بخش از مدیران به راهبردها، اهداف و نقشه راه نقشی تعیین کننده دارد چراکه کوچک‌ترین غفلت آنها و نیروی‌های تحت مدیریت آنها آسیب‌های جدی در مسیر تحقق اهداف مورد نظر در برخواهد داشت.

صیدی با اشاره به اینکه هدف در نظر گرفته شده برای افزایش سهم بازار بانک بیشتر از یک درصد در سال ٩٨ است، تصریح کرد: باید ضمن تقویت ظرفیت‌های همیشگی و ایجاد ظرفیت‌های جدید در بخش عملیات ارزی و تامین منابع به سودآوری بیشتری دست یافت.

وی لزوم کاستن از هزینه مطالبات مشکوک‌الوصول را نیز یادآور شد و خاطرنشان کرد: اگر مطالبات افزایش یابد و مطالبات سنواتی را نیز نتوان کاهش داد، هزینه مطالبات مشکوک‌الوصول همچنان دردسر ساز خواهد بود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران فناوری اطلاعات را زمینه‌ساز اجرایی کردن برنامه ها برای جذب منابع و بالا بردن کیفیت خدمات بانک عنوان و تاکید کرد: بدون تقویت IT موفق نمی‌شویم.

صیدی در بخش پایانی سخنان خود گفت: با تلاش‌های همه همکاران طی سال ٩٧ موفق شدیم ٣٠ هزار میلیارد تومان منابع را افزایش دهیم و مطالبات را نیز کاهش دهیم ادامه تلاش‌ها می تواند صورت‌های سود و زیان بانک را متحول و اهداف را محقق کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۲۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌سفر به مناطق کویری ایران برای عاشقان طبیعت و بالاخص علاقه‌مندان به کویرنوردی، همیشه لذت‌بخش است؛ بافق، یکی از شهرهای یزد در قلب کویر ایران مقصد سفری جذاب و هیجان‌انگیز برای این دسته از افراد به شمار می‌رود. در این مطلب، با روش‌های رفتن به بافق، بهترین زمان سفر، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و جاذبه‌های دیدنی این شهر آشنا خواهید شد. شما درهرحال می‌توانید با بلیط قطار بافق سفری امن، ارزان و راحت را به این خطه از کشور تجربه کنید. قطارهای مسیر این شهرستان، امکانات بسیار خوبی دارند و به‌ویژه مناظر طبیعی مسیر ریلی بافق، هیجان سفرتان را چندین برابر می‌کند.

بافق کجاست؟

بافق مرکز شهرستان بافق و یکی از شهرهای استان یزد است. این شهرستان از سمت جنوب در همسایگی استان کرمان قرار دارد و در شرق آن شهرستان بهاباد واقع شده است. بزرگ‌ترین شوره‌زار استان یزد که بر اثر شوراب‌های رودخانه شور ایجاد شده در شمال غربی این شهر واقع قرار دارد و به نام کویر درانجیر شناخته می‌شود.

رودخانه شور، مهم‌ترین رودخانه بافق محسوب می‌شود که از ماهان کرمان آغاز شده و سرانجام در کویر درانجیر به‌گل‌نشسته است. معادن مهمی از جمله معدن سنگ‌آهن در منطقه بافق وجود دارد و این شهر را به یکی از مهم‌ترین شهرهای تامین‌کننده مواد اولیه صنعتی در کشور تبدیل کرده است. معادن گچ و سرب نیز از دیگر معادن این شهرستان هستند که نقش مهمی در اقتصاد منطقه و ایران ایفا می‌کنند.

بهترین زمان سفر به بافق یزد

به‌طورکلی، به دلیل کم‌بودن میزان بارش‌ها در یزد و همچنین سرعت بالای تبخیر آب، یزد جز استان‌های خشک کشور به شمار می‌رود. بافق نیز به‌عنوان شهری از این استان، چنین ویژگی‌هایی دارد، بااین‌حال باتوجه‌به اینکه شهرستان بافق از شرق با رشته کوه‌هایی هم‌جوار است، شرق این شهر آب‌وهوای کوهستانی و ملایم‌تری نسبت به مناطق غربی آن دارد. قسمت غربی این شهر دارای آب‌وهوای بیابانی و گرم‌‌وخشک است.

بهترین زمان سفر به شهر بافق را باید فصل بهار دانست. در این فصل به دلیل بارندگی‌هایی که در زمستان رخ داده، هوا رو به اعتدال می‌رود و خشکی زمستان و گرمای تابستان را ندارد.

همچنین بهترین زمان رفتن به کویرهای بافق را باید نیمه دوم سال دانست. در ۶ ماه دوم سال از گرمای شدید هوا کاسته می‌شود و بهترین فرصت برای لذت ‌بردن از زیبایی‌های این بهشت شگفت‌انگیز به‌حساب می‌آید. درکل می‌توان فصل پاییز را بهترین زمان رفتن به کویر بافق و سایر کویرهای استان یزد دانست.

چطور به شهرستان بافق برویم

برای رفتن به بافق می‌توانید از مسیرهای جاده‌ای یا ریلی استفاده کنید. این شهر با اکثر شهرهای ایران از جمله یزد، کرمان، مهریز، اردکان، تهران و مشهد دارای مسیرهای جاده‌ای است. در فهرست زیر فاصله بافق را با برخی از شهرهای ایران بیان کرده‌ایم.

فاصله یزد تا بافق: ۱۲۰ کیلومتر

فاصله تهران تا بافق: ۸۵۰ کیلومتر

فاصله اصفهان تا بافق: ۴۳۰ کیلومتر

فاصله اهواز تا بافق: ۹۳۰ کیلومتر

فاصله بندرعباس تا بافق: ۶۱۷ کیلومتر

فاصله ایلام تا بافق: ۱۰۷۶ کیلومتر

فاصله اردبیل تا بافق: ۱۲۹۲ کیلومتر

فاصله تبریز تا بافق: ۱۳۲۷ کیلومتر

فاصله رشت تا بافق: ۱۰۳۱ کیلومتر

سفر به بافق با قطار

بافق دارای ایستگاه راه آهن است و سالانه سفرهای متعددی از این ایستگاه و به آن صورت می‌گیرد. با خرید بلیط قطار بافق می‌توانید از تهران، مشهد، اهواز، یزد، کرمان و بسیاری شهرهای دیگر به بافق سفر کنید. قطارهای مهم در مسیر این شهر، واگن‌های شرکت‌های جوپار و بن‌ریل هستند که با امکانات بی‌نظیر خود سفری راحت و آرامش‌بخش را برایتان فراهم می‌کنند.

هتل و مسافرخانه‌های بافق

شهر بافق به دلیل محبوبیت کویر دیدنی و شگفت‌انگیز آن و همچنین جاذبه‌های توریستی دیگر، یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی به شمار می‌رود. در همین راستا، هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و اقامتگاه‌هایی با امکانات مناسب در این شهر تاسیس شده است؛ در فهرست زیر نام اقامتگاه‌ها و هتل‌های بافق را ذکر کرده‌ایم.

هتل مجلل سه ستاره علم‌دار

هتل نیکان بافق یزد

مهمان‌سرای زیتون

مرکز رفاهی خانه معلم

اقامتگاه بوم‌گردی قلعه آریز

خانه‌های روستایی مناسب‌سازی شده برای اقامت مسافران

با رزرو اقامتگاه و هتل در بافق، این فرصت را دارید تا به بسیاری از جاهای دیدنی این شهر بروید و با کوله‌باری پر از تجربه‌های جدید به شهر خود بازگردید.



جاهای دیدنی بافق یزد

بافق شهری تاریخی در دل کویر است و همین دو ویژگی کافی است تا جاذبه‌های متنوعی را در این شهر به وجود بیاورد. در سفر به این شهرستان، علاوه بر فرصت تفریح و کمپینگ در کویرهای بافق از جمله کویر درانجیر و کاراکال می‌توانید به بازدید مکان‌های تفریحی و تاریخی این شهر بروید. برخی از جاذبه‌های گردشگری بافق را در فهرست زیر نام برده‌ایم.

خانه شاعر مشهور و خوش‌کلام ایرانی، وحشی بافقی

میدان خان، بنایی متعلق به دوران زندیه و قاجاریه در مرکز شهر

روستای گردشگری قطرم، منطقه‌ای باستانی و خوش آب‌وهوا در نزدیکی بافق

دره سنگاب بیشه در بافق، جاذبه‌ای شگفت‌انگیز از دل طبیعت

نخلستان‌های بافق، جلوه دیگری از زیبایی‌های طبیعت مناطق گرم و خشک

حمام تاریخی کاکامیر، بنایی مربوط به دوران زندیه

قلعه شهرآباد بنایی تاریخی مربوط به دوران قاجار

سوغات بافق

علاوه بر جاهای دیدنی مذکور، می‌توانید به بازارها و مراکز خرید بافق بروید و سوغات این شهر را به‌عنوان یادگاری از قلب کویر ایران خریداری کنید. از جمله مهم‌ترین سوغات بافق یزد می‌توانیم به خرما، پسته، روناس، انار و گندم اشاره کنیم. همچنین اقلامی از قبیل حصیرهای زیرانداز، بادبزن، کلاه، ریسمان و پادری که هنر دست هنرمندان این شهر است، به‌عنوان صنایع‌دستی بافق یزد شناخته می‌شوند.

فلای تودی؛ همراهی همیشگی برای سفری راحت و خاطره‌انگیز

بافق شهری زیبا در دل کویر با ده‌ها جاذبه تاریخی، فرهنگی و طبیعی، یکی از مقاصد محبوب گردشگران به‌ویژه علاقه‌مندان به کویرنوردی است. درانجیر مهم‌ترین کویر بافق است که سکوت و آرامشی بی‌نظیر دارد. برای رفتن به بافق و دیدن زیبایی‌های وصف‌ناپذیر این شهرستان می‌توانید از اتوبوس، ماشین شخصی یا قطار استفاده کنید. با خرید بلیط قطار بافق امکان سفر از مناطق بسیاری به این شهر وجود دارد. برای خرید بلیط قطار می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید.

سایت گردشگری فلای تودی، بزرگ‌ترین مرجع خرید بلیط و رزرو هتل در ایران است که امکان رزرو و خرید بلیط قطار، رزرو پروازهای داخلی و خارجی، رزرو هتل داخلی و خارجی، خرید تور، صدور بیمه‌های مسافرتی و حتی اقدامات درخواست ویزا را در سریع‌ترین زمان و با بهترین کیفیت برای هم‌وطنان فراهم کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • راهنمای سفر به بافق شهری در قلب کویر ایران
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • زیر گرفتن وحشتناک مردم توسط یک راننده فراری (فیلم)
  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)