Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@11:26:20 GMT

گرد و غبار با منشاء خارجی مهمان ناخوانده زنجانی ها می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۰۲۰۰

گرد و غبار با منشاء خارجی مهمان ناخوانده زنجانی ها می شود

حسین سلطانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شدت این گرد و غبار روز جمعه افزایش خواهد یافت و پیش بینی می شود روز شنبه از استان خارج شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وضعیت جوی فعلی زنجان صاف تا قسمتی ابری است، اما از بعد ازظهر تا بامداد فردا افزایش ابر و وزش بادهای نسبتا شدید در اکثر مناطق زنجان خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلطانی تصریح کرد: براساس پیش بینی کارشناسان عصر جمعه بارندگی های پراکنده را در سطح استان شاهد خواهیم بود، احتمال رعد و برق نیز وجود دارد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای فعلی زنجان 12 درجه است، افزود: البته دمای هوا در سه روز آینده تغییر چندانی نخواهد داشت و همچنان هوای اکثر نقاط زنجان گرم خواهد بود.
سلطانی خاطرنشان کرد: دمای هوای گرماب در 24 ساعت گذشته با چهار درجه به عنوان سردترین و همچنین آببر با 29 درجه گرمترین شهر زنجان ثبت شده است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه تغییر ناگهانی و لحظه ای وضعیت جوی در فصل بهار امری طبیعی است، گفت: کشاورزان نکات مهم کارشناسان در حفظ محصولات از سرمازدگی را رعایت کنند تا خسارتی به محصولات کشاورزی وارد نشود.
به گزارش ایرنا، بر اساس آمار، میزان بارندگی ها در استان زنجان طی سال آبی جاری 374 میلی متر ثبت شده است.
هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
در این مدت میزان بارندگی ها نسبت به مدت مشابه سال قبل با میزان 232 میلی متر، 60 درصد افزایش دارد.
میزان بارش ها در استان قابل توجه و چشمگیر بوده و افزایش زیادی نسبت به مدت مشابه خود در دراز مدت و سال گذشته داشته است.
3216/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان زنجان رعد و برق گرد و غبار محصولات کشاورزی هواشناسی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی هواشناسی
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!