Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های راه‌های استان گفت: وزارت راه اعتبارات لازم برای اصلاح نقاط حادثه خیز مازندران اختصاص دهد. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، حسین نیازآذری امروز در حاشیه بازدید از محورهای روستایی بابل با اشاره اینکه شهرستان با دارا بودن 6 شهر و برخورداری بیش از هزار و 200 کیلومتر راه شهری و روستایی نیازمند توجه بیشتر دولت و مدیران استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصلاح نقاط حادثه‌خیز در حوادث اخیر و مرمت راه‌های مواصلاتی پرتردد از جمله مطالبات مهم مردم شهرستان بابل  بوده و انتظار داریم با پیگیری مدیران استانی این مهم عملیاتی شود.

سید محمد نظری، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز گفت: در بخش بازآفرینی در دو حوزه می‌توانیم کمک حال شهرداری‌های کوچک باشیم در بخش قیرهای رایگان و جاده‌های فرا مرزی در حال حاضر 10.5 کیلومتر از معابر ترک محله ساری، بازسازی و مرمت مسجد سلمان شهر در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه  در حال حاضر 28 پروژه در بخش روستایی شهرستان بابل در حال اجرا است، خاطرنشان کرد :  پروژه‌های متعدد دیگری در سایر بخش‌ها در حوزه راه و شهرسازی در شهرستان بابل در دست انجام است.

تعریض و بهسازی محور حادثه ساز ارومیه به اشنویه امسال تکمیل می‌شودالزام سازمان راهداری به ارتقای کیفیت روشنایی و کاهش نقاط حادثه‌خیز در ورودی شهرهاثبت 1040 حادثه در سامانه امداد و نجات; چهارمحال و بختیاری تیم برتر درمان اضطراری در خوزستان

نظری تصریح کرد: در حوزه بازآفرینی شهری چنانچه شهرداری‌ها نسبت به تهیه طرح بافت فرسوده و تصویب آن اقدام کنند این اداره کل در صدور پروانه  تسهیلات 50 درصدی اعمال می‌کند.

وی یادآور شد: احیا، بهسازی و توانمندسازی محلات هدف و مشارکت و تعامل دستگاه‌های ذیربط برای انجام برنامه‌ها و اقدامات حوزه بازآفرینی شهری  مهم و ضروری بوده که چندین پروژه  در سطح استان در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه پل روستای برلی کلا بندپی شرقی که  40 درصد پروژه مطالعه به انجام رسیده است، یادآور شد:  برای اجرای این پل پیگیر تخصیص اعتبار بوده که در چند  ماه آینده این پروژه مهم را شروع کنیم تا مردم محروم و مظلوم  این منطقه طعم شیرین پروژه‌های عمرانی را بچشند.

وی بیان کرد: بهسازی و آسفالت راه روستایی شیخ موسی و تعدادی از روستاهای منطقه بندپی شرقی در مرحله اجرا و عملیاتی شدن است. اتفاقات خوبی در حوزه راه و شهرسازی در حال رخ دادن بوده و نظارت مناسبی از سوی وزارت راه و شهرسازی بر عملیاتی شدن پروژه‌ها وجود دارد و در بخش تامین مصالح اتفاقات خوبی در آینده نزدیک اتفاق می افتد.

اننهای پیام/ش

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی

شما شهروندان عزیز در مورد بلاتکلیفی متقاضیان و عدم پیشرفت پروژه مسکن ملی، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان

عدم پیشرفت مسکن ملی متقاضیان بجنورد را در نیمه راه گذاشت

تنکابنی‌ها در انتظار دریافت کلید طلایی مسکن ملی

روند کند ساخت مسکن ملی متقاضیان سیرجانی را گلایه‌مند کرد

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد بلاتکلیفی متقاضیان و عدم پیشرفت پروژه مسکن ملی، در لینک زیر مشاهده کنید.

ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است

ساخت ۴ میلیون واحد نهضت ملی مسکن از سوی دولت برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد شروع شده و ۵۰۰ هزار واحد هم به متقاضیان تحویل داده شده است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود