Web Analytics Made Easy - Statcounter

کتاب‌های منتشر شده حوزه هنری استان یزد در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از یزدرسا؛ رئیس حوزه هنری یزد در جریان بازدید از سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار داشت: در این نمایشگاه تعدادی از آثار شاعران و نویسندگان یزدی که به همت واحد آفرینش‌های ادبی، دفتر طنز و واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری یزد تولید شده در غرفه انتشارات سوره مهر و کتابستان عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدصادق کوچک‌زاده افزود: در غرفه انتشارات سوره مهر کتاب‌های تازه منتشر شده همچون «سالار تکریت» نوشته مصطفی زمانی‌فر، مجموعه غزل‌های احمدرضا قدیریان با عنوان «شاعر درباری»، مجموعه شعر آئینی «پاییز تبسم» اثر سیدفضل‌الله طباطبایی‌ندوشن، مجموعه شعر عاشورایی شاعران یزدی با عنوان «تا صبح بسوزد» به کوشش احمدرضا قدیریان، مجموعه شعر «آشیان آسمان» سروده فائزه زرافشان، مجموعه شعر «توپ طلایی» سروده فاطمه غلامی و مجموعه شعر طنز «قندچین»(گزیده اشعار طنز شاعران یزدی) در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

وی، «قایق راندن به اقیانوس»(سفر رهبر معظم انقلاب به استان یزد در دی‌ماه 1386که به چاپ چهارم رسیده) نوشته حجت‌الاسلام مظفر سالاری، «گزیده افتخار» اثر محمدرضا کلانتری سرچشمه با موضوع انقلاب اسلامی و «روزشمار انقلاب اسلامی در یزد» اثر پژوهشی جواد بهبود زاده و محمدرضا کلانتری سرچشمه را از دیگر کتاب‌های این مرکز در غرفه انتشارات سوره مهر برشمرد.

کوچک‌زاده بیان کرد: این آثار توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

وی افزود: در غرفه انتشارات کتابستان هم مجموعه داستان «قصه‌های من و ننه آغا» اثر حجت‌الاسلام مظفر سالاری که به چاپ چهارم رسیده، ارائه شده است.

غرفه انتشارات سوره مهر در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در انتهای راهروی 27 قرار دارد.

گفتنی است: دو هزار و ۴۰۰ ناشر داخلی و ۸۰۰ ناشر خارجی آثار خود را به شکل مستقیم و غیرمستقیم در این دوره ارائه کرده‌اند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برپاست.

انتهای پیام/ح

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ظهر پنج شنبه با اشاره به نامگذاری ۶ تا ۱۲ اردیبهشت به نام هفته سنندج به خبرنگاران اعلام کرد: دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج برگرفته از کتاب آلبوم سنندج تألیف «حامد شریعتی» شامل ۶۰ عکس قدیمی شهر سنندج در اندازه ۷۰*۵۰ از سال‌های ۱۲۶۰ تا ۱۳۶۰ (یک قرن) است و در معرض نمایش عموم قرار داده شده است.

اسعد فرهادی با اشاره به رسالت‌های حوزه هنری در توجه به فرهنگ و هنر استان ادامه داد: در این نمایشگاه تصاویری از شخصیت‌ها، مکان‌ها، آداب و رسوم مردم سنندج و رخدادها و وقایع تاریخی رقم خورده در سنندج در یک قرن به همت آقای حامد شریعتی گردآوری و در معرض نمایش علاقمندان و پژوهشگران قرارگرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه در ادامه نمایشگاه قبلی این هنرمند بوده که در سال ۱۴۰۱ به مناسبت روز سنه به همت حوزه هنری به نمایش گذاشته شد و برای نخستین بار در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به مشارکت حوزه هنری با شهرداری و شورای شهر سنندج در برنامه‌های هفته سنه ادامه داد: همکاری در برگزاری مراسم افتتاحیه، و جشنواره عکس سنه که توسط خانه عکاسان در حال انجام است بخشی از این همکاری‌ها و فعالیت‌ها به این مناسبت است.

فرهادی به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل‌های غنی استان هم گریزی زد و گفت: براساس سند زیست بوم حوزه هنری استان کردستان در سال جاری تلاش خواهد شد تا با بهره‌مندی از تمام هنرها علی‌الخصوص هنر عکاسی نسبت به معرفی بیش از پیش استان کردستان و شهر سنندج و کمک به توسعه آن گام‌های مؤثری را برداریم.

وی با دعوت از عموم مردم جهت بازدید از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج از هشتم تا سیزدهم اردیبهشت در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج دایر بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدید علاقه مندان است.

فرهادی تصریح کرد: آئین افتتاحیه و بازگشایی نمایشگاه شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۷ با حضور مسؤولان، هنرمندان و علاقه مندان در محل گالری سوره برگزار می‌شود.

۶ اردیبهشت با تصویب در شورای فرهنگ عمومی استان به عنوان روز سنه (سنندج) نامگذاری شده است به همین مناسبت به مدت یک هفته برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح شهر سنندج برگزار می‌شود.

کد خبر 6088498

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد