Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا یعقوبی روز پنجشنبه افزود: متاسفانه طی روز‌های اخیر شایعه پراکنی در مورد افزایش قیمت بنزین باعث شد تا سوخت برخی جایگاه‌های استان زودتر از موعد تمام شود.
وی درباره انتشار شایعات در حوزه سوخت توضیح داد: انتشار برخی اخبار غیررسمی در فضای مجازی و همچنین اظهارنظر برخی مسئولان غیرمرتبط باعث شد تا قبل از ظهر روز گذشته مراجعات مردم به جایگاه‌های سوخت به شدت افزایش یابد و برخلاف معمول، سوخت موجود در برخی جایگاه‌ها زودتر از موعد به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت استان با بیان اینکه هماهنگی خوبی در استان برای مقابله با این شایعه اتخاذ شد، اظهار داشت: با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی روز گذشته سوخت رسانی مجدد به برخی جایگاه‌ها انجام و جلوی احساس کمبود سوخت در جایگاه‌ها گرفته شد.

یعقوبی در مورد بسته شدن برخی از جایگاه‌های سوخت استان، عنوان کرد: تعطیلی موقت برخی جایگاه‌ها از جمله جایگاه سوخت باراجین به دلیل اتمام سوخت زودتر از موعد مقرر بوده است که به سرعت سوخت مجدد برای آن‌ها فراهم شد.
وی با تکذیب ۲ نرخی شدن قیمت بنزین طی سه روز آینده، اظهار داشت: اگر قرار باشد چنین اقدامی در کشور انجام شود اطلاعیه و اخبار مرتبط به آن قبل از اجرایی شدن از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اعلام می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بنزین واردات بنزین سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به موضوعات مهم جامعه کارگری، توجه شود

 حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در دیدار با جمعی از اقشار جامعه کار و کارگری به مناسبت هفته کار و کارگر با بیان اینکه جایگاه قشر کارگری برای همه پذیرفته شده است، گفت: در نگاه اعتقادی و اجتماعی، جایگاه کارگری اولویت دارد؛ زیرا جریان کارگری بسیاری از تغییرات، تحولات و پیشرفت‌های کشور را رقم می‌زند.

وی سهم جامعه کارگری در پیشرفت کشور را قابل توجه دانست و بیان کرد: با توجه به جایگاه کار و کارگر در جامعه، این قشر باید از لحاظ جسمی و روحی در حفاظت و حراست قرار گیرد و برای این موضوع تدابیری اندیشیده شود.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: برای تأمین سلامت و رفاه جسمی کارگران در کشور، کار‌های خوبی انجام شده است؛ اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و بخشی از این امر، مربوط به خود کارگران است؛  زیرا آموزش‌های لازم ارائه شده و کارگران باید رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه کارگران نیاز به امید، انگیزه و پشتیبانی دارند تا به لحاظ روحی و روانی به آسایش برسند، افزود: پیشگیری و درمان بیماری‌ها، تأمین مالی و زندگی پس از بازنشستگی از موضوعات مهم جامعه کارگری است که باید به آن ها توجه کرد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه مباحث فرهنگی و معنوی باید حتی در بخش‌های کوچک کارگری نیز جدی گرفته شود، گفت: این فعالیت‌ها باید با نظارت نهاد‌های بالادستی جامعه کار و کارگر انجام شود و همچنین مسئولان باید حقوق کارگر و کارفرما را در کنار هم مورد توجه قرار دهند تا در سلامت، صلابت و با امید و انگیزه بتوانند به کشور خدمت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • به موضوعات مهم جامعه کارگری، توجه شود
  • استاندارد پایین خودروهای داخلی عاملی در بروز ناترازی بنزین
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟