Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@19:45:27 GMT

مهمانان داخلی و خارجی در کویر لوت نهبندان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۱۶۳۹

مهمانان داخلی و خارجی در کویر لوت نهبندان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، در این سفر محمود صادقی معاون نمایندگی وزارت خارجه در شمال و شرق کشور، مهران مقصودی مدیر پایگاه‌های جهانی بیابان لوت، اسماعیل کهرم فعال محیط زیست، نظر افضلی نماینده مردم شهرستان‌های سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از اساتید دانشگاه‌ها نیز در این سفر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میهمانان نخستین همایش بین اللملی بیابان لوت امروز پس از بازدید آسباد‌ها و موزه مردم شناسی نهبندان وارد روستای دِهسلم شده و از جاذبه‌های طبیعی ریگ یلان در بیابان لوت خراسان جنوبی دیدن می‌کنند.


همایش بین المللی گردشگری بیابان لوت «فرصت‌های محلی و بین المللی» ۲ بخش دارد که بخش علمی همایش روز چهارشنبه در دانشگاه بیرجند برگزار شد و بخش دوم آن بازدید از بیابان لوت است که به اهتمام اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز پنجشنبه (۱۲ اردیبهشت) انجام می‌شود.


نخستین همایش بین المللی گردشگری بیابان لوت روز گذشته (چهارشنبه) با حضور میهمانان داخلی و خارجی در دانشگاه بیرجند گشایش یافت.


آیین افتتاح این همایش ۲ روزه با حضور سید رسول موسوی دستیار و مشاور وزیر امور خارجه و مدیرکل غرب آسیا، غلامحسین شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران و شهرام کریمی مشاور معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و جمعی از مسئولان خراسان جنوبی در تالار ولایت دانشگاه بیرجند آغاز شد.
انتهای پیام/ب


برگزاری همایش بین المللی بیابان لوت در خراسان جنوبی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست بحران آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر

دریافت 28 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6091003

دیگر خبرها

  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • بازدید خبرنگاران داخلی و خارجی از بافت تاریخی بوشهر
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز