Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@04:50:09 GMT

تجلیل از اساتید حوزه‌های علمیه استان قزوین

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۱۸۴۳

تجلیل از اساتید حوزه‌های علمیه استان قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تجلیل از اساتید حوزه‌های علمیه استان گفت: استاد مطهری یکی از بزرگ‌ترین پرچم داران مبارزه با رژیم طاغوت بود و آثار ایشان امروز نیز در جنگ نرم راهگشا و تأثیرگذار است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: شهید مطهری در درس نهج‌البلاغه تحت تأثیر میرزا علی شیرازی قرار گرفت و مکتب میرزا علی شیرازی تأثیر به سزایی بر ایشان گذاشت و جا دارد ارتباط این استاد و شاگرد مورد مطالعه قرار گیرد چرا که کمک بسیار زیادی در ترویج نهج البلاغه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین اضافه کرد: باید قدردان معلمان فقید بزرگ استان نظیر آیت‌الله باریک‌بین، آیت‌الله مظفری، آیت‌الله صامت، آیت‌الله ابوترابی، آیت‌الله شالی، آیت‌الله مهدوی و علامه رفیعی باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به درگذشت مرحوم آیت‌الله اشکوری نیز اشاره کرد و گفت: ایشان عالمی مجاهد و مبلغ در عرصه‌های بین المللی بود و جایگاه علمی ویژه و ممتازی داشت.

وی با اشاره به شهادت روحانی همدانی به دست یکی از اوباش خاطرنشان کرد: این روحانی با مظلومیت به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه ضمن محکومیت اعدام ۳۷ فعال مدنی عربستان توسط آل سعود گفت: این جنایت نشانه‌ای از فروپاشی این نظام دیکتاتوری است.

انتهای پیام/ک

تقدیر از اساتید حوزه‌های علمیه به مناسبت گرامیداشت روز معلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان مراجع تقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: اختتامیه نهمین دوره مسابقه گروهی رشد، روز گذشته در مدرسه علمیه تخصصی فاطمه معصومه (سلام الله علیها) بندرعباس برگزار شد که در این مراسم از پژوهشگران حوزه علمیه خواهران هرمزگان قدردانی شد.

 سمیه احمدی طیفکانی افزود: در نهمین دوره مسابقه گروهی رشد؛ یک گروه حائز رتبه کشوری و شش گروه منتخب استانی در نهمین دوره مسابقه رشد شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان  گفت: گروه شهید سلیمانی با موضوع «راهکار‌های تقویت روابط عاطفی از منظر امام خامنه ای» با راهنمایی مریم جعفری سراجی و نگارش  خاتون سهراب پور و  سمیه رضایی شایسته تقدیر کشوری شدند.

 احمدی طیفکانی گفت: مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) بندرعباس، مدرسه فاطمه بنت الرسول (سلام الله علیها) جاسک و مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها) کیش نیز با راهنمایی اساتید و تدوین طلاب شایسته تقدیر استانی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • مدیر حوزه‌های علمیه خواهران : قدرت بانوان مازندران در تغییر افراد زیاد است
  • مراکز علمی طرح و برنامه علمی برای تحقق شعار سال را داشته باشند
  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • ایران با تلاش معلمین و استادان به قطب علمی منطقه تبدیل شده است
  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند