Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@07:02:56 GMT

کودک پنج ساله در سانحه رانندگی جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۲۶۳۱

کودک پنج ساله در سانحه رانندگی جان باخت

سرهنگ علی فکری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: راننده زن سواری پراید از سمت چهار راه تختی به میدان آرامگاه بوعلی سینا در حال تردد بود که به علت بی توجهی به جلو با این دختر برخورد کرد.
وی بیان کرد: در این سانحه دختر خردسال به شدت مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت ضربه وارد شده، جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس راهور استان همدان بیان کرد: بلوار مدنی شهر همدان به سرعتکاه و نرده مجهز شده است و مشکلی از نظر ایمنی ندارد.
سرهنگ فکری ادامه داد: وجود چند مدرسه، اماکن تجاری، مسکونی و خدماتی، این بلوار را به یکی از مسیرهای پرترافیک تبدیل کرده است.
وی تاکید کرد: هر چند راننده این خودرو در وقوع این حادثه مقصر شناخته شده اما از منظر اخلاقی والدین این کودک نیز مقصر هستند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار داشت: والدین باید هنگام عبور کودکان و افراد مسن از عرض خیابان آنها را همراهی کنند.
سرهنگ فکری ادامه داد: بیش از 70 درصد عابران مجروح و متوفی در سوانح درون شهری را افراد مسن و خردسالان تشکیل می دهند.
وی گفت: سه عابر از ابتدای سال جاری تاکنون در سوانح رانندگی درون شهری جان خود را از دست دادند که زن 85 ساله، مرد 60 ساله و دختر پنج ساله هستند.
طبق گزارش پلیس راهور، 31 عابر در سوانح درون شهری سال گذشته این استان جان باخته و یک هزار و 117 تن مجروح و مصدوم شدند.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان همدان پلیس راهنمایی و رانندگی پلیس راهور خودرو مدرسه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک تریلی در جاده بجستان به بردسکن یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.   محمد حسین اسماعیل زاده افزود: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو سواری بر اثر شدت جراحتهای وارده جان خود را از دست داد و سه نفر مصدوم شدند.   وی گفت: مصدومان حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.   شهرستانهای گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.   شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد