Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسن مفخمی  شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی استان در گفتگو با خبرنگار  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شناسایی محتکران ،ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر دارو و لوازم پزشکی در آن شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت و درمان آن شهرستان، در بازرسی از محل مورد نظر مقادیر زیادی دارو و تجهیزات پزشکی  بیمارستانی، کشف کردند.

سرهنگ مفخمی ارزش کالای احتکار شده توسط متهم را بالغ بر ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در ادامه بازدید از محل ماموران موفق به کشف ۲ هزار و ۳۵۰ قلم داروی قاچاق و غیر مجاز به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال شدند.

وی از پلمب این واحد صنفی خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که هدف احتکار ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان و سایر نیازمندی‌های عمومی است، گفت: از مردم درخواست می شود در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.
انتهای پیام/س     کشف ۴ میلیارد ریال دارو و لوازم پزشکی احتکار شده در بهشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه

سرهنگ مهدی مهران فر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه گرماب در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه ایسوزو حامل بار کنسانتره دام مشکوک و با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند. 
وی با اشاره به اینکه ماموران در بررسی و بازرسی از این خودرو ۵ تن کنسانتره بدون مجوز را کشف کردند، افزود: ارزش این مقدار کنسانتره بدون مجوز ۵۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
سرهنگ مهران فر با بیان اینکه خودرو به پارکینگ منتقل و یک نفر متهم نیز بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • چاقوکشی منجر به قتل در بهشهر