Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@23:25:18 GMT

با تدبیردولت، شبکه گاز فشرده منج لردگان به گاز شهری پیوست

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۲۸۸۵

با تدبیردولت، شبکه گاز فشرده منج لردگان به گاز شهری پیوست

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سیامک حیدری درجمع خبرنگاران دربخش منج لردگان اظهار داشت: در سال 98 با پیشنهاد و حمایت سازمان جهانی یونسکو سه منطقه روستایی جنگل نشین 'سردشت'،'ارمند' و'منج' شهرستان لردگان به منظور جلوگیری از تخریب جنگل ها به شبکه تزریق سیار گاز فشرده قرارگرفت .
به گفته وی، با تمهیدات اندیشیده شده از سوی دولت تدبیر و امید این مخازن سیار و موقتی قطع و این مناطق روستایی ، عشایری به شبکه گاز شهری پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی میزان اعتبار تخصیصی برای اجرای طرح شبکه گازسانی منطقه منج در سال جاری را 200 میلیارد ریال اعلام کردو گفت: تعداد20 روستا در قالب یکهزارو 115خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال وبختیاری از آغاز عملیات گازرسانی به 52 روستا با 54 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبارنیز در مناطق کوهستانی و سخت گذر این 9 شهرستان این استان در سال جاری خبر داد.
حیدری اظهار داشت: این اعتبار برای اجرای شبکه گاز طبیعی به مناطق روستایی شهرستانهای جنگل نشین، سخت گذر در شهرستان های کوهرنگ و لردگان در نظر گرفته شده است.
وی انتقال خطوط شبکه در مناطق یاد شده را هزینه بر و روند پیشرفت کار را کند اعلام و تاکید کرد: بخش عمده مسیر لوله گذاری با برش کوه انجام می شود.
حیدری طول اجرای شبکه گاز در حال انجام را حدود 80 کیلومتر ذکر کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده نیمه نخست سال آینده این روستاها به شبکه گاز متصل خواهند شد.
وی از برخورداری 95 درصدی جمعیت شهری و روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: گازرسانی به مناطق دورافتاده و محروم در دستور کار دولت تدبیر و امید است.
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه بیش از5 هزار و 537 کیلومتر شبکه گاز در سطح استان اجرا شده است، افزود: حدود 73 کیلومتر آن مربوط به نیمه اول سال جاری می باشد.
حیدری از اشتراک 308 هزار و 906 مشترک گاز در سطح استان خبر داد و گفت: 3 هزار و 311 مورد در سال جاری اشتراک پذیری صورت گرفته که از این تعداد 2 هزار و443 مورد شهری و 868 مورد روستایی است.
وی تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان را 181 هزار و 531 انشعاب اعلام کرد و گفت: از این تعداد یکهزار و 580 مورد در سال جاری اجرا شده است.
555
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جنگل شهری و روستایی گاز یونسکو شبکه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، میلان تصمیم گرفته است روی بنجامین ششکو، مهاجم لایپزیگ سرمایه‌گذاری کند و این بازیکن ۲۰ ساله اسلوونیایی می‌تواند به گران‌ترین خرید تاریخ روسونری تبدیل شود.

میلان در تابستان به یک مهاجم جدید نیاز دارد چون اولیویه ژیرو تصمیم گرفته است در پایان قراردادش، میلان را ترک کند تا راهی لس‌آنجلس شود.  

ششکو در این فصل در ۴۰ بازی، ۱۶ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

میلان امیدوار است بتواند از طریق نوآ اوکافور هم تیمی پیشین ششکو در سالزبورگ، این بازیکن را متقاعد به پوشیدن پیراهن میلان کند.  

ژیروی ۳۷ ساله به دوست و هم‌تیمی سابقش هوگو لوریس خواهد پیوست که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی قبل راهی لیگ آمریکا شد. او بعد از حضور در لیگ فرانسه، به لیگ برتر انگلیس رفت و ابتدا با آرسنال سه قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد و سپس به چلسی پیوست؛ جایی که لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و جام حذفی را بالای سر برد. مهاجم فرانسوی سال ۲۰۲۱ به میلان پیوست و در اولین فصلش قهرمان سری آ شد.

ژیرو در سطح باشگاهی درخشان ظاهر شده و ۲۷۶ گل در تیم‌های مختلف به ثمر رسانده است و از تابستان در لیگ آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به فوتبال ایران می‌آید؛ دوره‌ای فشرده برای مربیان برگزار شد
  • امام جمعه اصفهان: حج، تمرین فشرده بندگی است
  • افزایش ۵ برابری بودجه مناطق ۲۲‌گانه تهران در دوره ششم مدیریت شهری
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • احتمال وقوع سیلاب و جاری شدن روان آب در مازندران
  • احداث ۲ پل‌ روگذر و زیرگذر در گنبدکاووس قطعی شد
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • نبض مسکن در کلان‌شهر همسایه تهران