Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@06:31:55 GMT

تفریحات کیش با سایت راه به راه

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۳۱۱۳

رپورتاژ آگهی/ تفریحات کیش به تفریحات آبی شناخته شده‌اند. تفریحات دریایی یا آبی جزیره کیش شاید بیش از همه بر سر زبان‌ها افتاده باشد، اما تفریحات کیش دایره بزرگتری از تنوع را در برمی‌گیرد. تفریحات هوایی، تفریحات ماجراجویانه، تفریح با کودکان یا تفریحات زنانه همگی لیست بلندبالایی از انواع تفریح را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفریحات کیش را به همین دلیل و بدون‌شک باید یکی از راس‌های گردشگری جزیره بدانیم. در ادامه با مطلبی که توسط سایت راه به راه گردآوری شده است با  جاذبه های کیش آشنا شوید.

چرا تفریحات کیش جذاب است؟

جزیره کیش هرچند به خودیِ خود تاریخ پر طمطراقی دارد اما در سال‌های اخیر توسعه گردشگری در آن، بر محور تفریحات کیش، اثر بسیار زیادی بر جذاب‌شدن هر چه بیش‌تر این جزیره داشته است.

بنابراین پر بیراه نیست که هر سال شاهد اضافه شدن تفریح‌های جدیدتر به مجموعه بزرگ تفریحات جزیره کیش باشیم. برای مثال اوشن پارک کیش که سال ۹۵ افتتاح شد یکی از همین تفریحات جدید است که حالا در صدر محبوب‌ترین و بهترین تفریحات جزیره کیش قرار دارد. البته این تنها یک نمونه از تفریحات کیش است که مطابق با استانداردهای جهانی و مدرن ساخته شده است. تفریحات کیش به تفریحات آبی شناخته شده‌اند. تفریحات دریایی یا آبی جزیره کیش شاید بیش از همه بر سر زبان‌ها افتاده باشد، اما تفریحات کیش دایره بزرگتری از تنوع را در برمی‌گیرد. تفریحات هوایی، تفریحات ماجراجویانه، تفریح با کودکان یا تفریحات زنانه همگی لیست بلندبالایی از انواع تفریح را تشکیل می‌دهند. تفریحات کیش را به همین دلیل و بدون‌شک باید یکی از راس‌های گردشگری جزیره بدانیم

پارک آبی کیش

پارک آبی کیش واقع در ساحل جنوبی جزیره کیش، بزرگترین و اولین تم‌پارک آبی روباز ایران است. پارک آبی کیش بر اساس تم و داستان "راز قلعه خورشید" طراحی شده است. تمام ١٤ راید و جاذبه‌ی این پارک، طراحی، مهندسی و ساخت آن توسط شرکت وایت واتر کانادا که یکی از معتبر ترین‌ها در این صنعت می باشد انجام شده است. نیویورک تایمز در سال ٢٠١٠ کیش را که جزیره ای با سواحل مرجانی است به عنوان یکی از زیبا ترین سواحل در جهان انتخاب کرد.آفتاب و هوای بی نظیر این جزیره در کنار امنیت و کیفیت این پارک رقیبی جدی برای پارک های منطقه خواهد ساخت، و مقصدی بی نظیر برای کسانی که دوست دارند در کشور و فرهنگ خودشان تفریح کنند، اما خدماتی در کلاس جهانی دریافت نمایند.یکی از بخش های مهم پارک آبی را در ادامه معرفی میکنیم:

پلومریا اسپا

در پلومریا اسپا می‌توانید تجربه‌ی ماساژی آرامش‌بخش را از ماساژورهایی حرفه‌ای انتظار داشته باشید. از جمله خدمات پلومریا اسپا:

سیام آروما ماساژ

بک ماساژ

سالایا هد ماساژ

هاوایی هات استون ماساژ

گوای مای هند اسپا

سوئدی اسپورت

سیام فیس ماساژ

چیتاوان فوت ماساژ

ساموآ کندل ماساژ

جُنگ‌های شبانه

شب‌های جزیره کیش مملو از برنامه‌های متنوعی است که هر یک ویژگی‌ها و مخاطب خاص خود را دارند، اما اغلب آنها خانوادگی هستند. این جُنگ‌ها معمولاً در هتل‌ها، سالن‌ها و یا کشتی‌های تفریحی اجرا می‌شوند و بسیار متنوع هستند، از تئاتر و اجرای نمایشی گرفته تا استندآپ کمدی و مسابقات گروهی و غیره.

کشتی‌های تفریحی

تفریح و گردش در آب‌های زیبای خلیج فارس سوار بر کشتی‌های تفریح موجود در جزیره کیش یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها به‌شمار می‌آید. گردشگران جزیره می‌توانند سوار بر این کشتی‌ها، از آب‌های آزاد زیبای خلیج فارس و مرجان‌ها و ماهی‌های منحصر به‌فرد پیرامون جزیره دیدن کنند. همچنین، شب‌ها در همین کشتی‌ها تفریحات شبانه‌ای نیز در نظر گرفته می‌شود که تا نیمه شب ادامه پیدا می‌کنند و گردشگران می‌توانند شام خود را نیز در همین کشتی‌ها صرف کنند.

غواصی؛ هیجان جهان زیرین ما

غواصی در خلیج فارس و شناکردن با ماهی‌ها و جانوران دریایی کیش یکی از بهترین لحظات سفر به کیش است. خوشبختانه حتی اگر شنا هم بلد نباشید، مربی‌های سایت‌های مختلف شما را راهنمایی می‌کنند و همراه با مربی و تجهیزات لازم وارد آب می‌شوید. غواصی در کیش در همه‌ی فصل‌های سال امکان‌پذیر است و سایت‌های کم عمق کیش برای غواصی، حتی برای افرادی که تجربه‌ی قبلی ندارند مناسب است. برای غواصی باید یا مستقیم به یکی از سایت‌های غواصی جزیره بروید یا به دفاتر خدمات توریستی در مراکز خرید و هتل‌ها مراجعه کنید.

فلای‌بورد؛ پرواز بر فراز آب‌های نیلگون

اگر عاشق لذت پرواز هستید و می‌خواهید لحظاتی از روی زمین بلند شوید و آسمان را تجربه کنید، فلای بورد کیش را از دست ندهید. این یکی از بهترین تفریحات کیش برای عاشقان هیجان و پرواز است. اما این فلای بورد دقیقا چیست؟

فلای‌بورد (Flyboard) وسیله است که با اتصال به یک جت اسکی شخص را بر روی هوا معلق نگه می‌دارد و با پمپاژ و فشار آب به او اجازه‌ی مانور دادن و انجام حرکات نمایشی را می‌دهد. فلای بورد جدیدترین تفریح کیش است و تفریح گران‌قیمتی است. اگر بلیط آن را از دفاتر خدمات توریستی در مراکز خرید و هتل‌ها بگیرید، از تخفیف خوبی بهره‌مند می‌شوید.

پارک کیبل اسکی آکواکوم

اگر می خواهید بیش از 600 کیلومتر در ساعت را تجریه کنید و از اسکی روی آب های خلیج نیلگون همیشه پارس لذت ببرید، صبح روز اول را با پارک کیبل اسکی آکواکوم که در ساحل شرقی جزیره بلوار فردوسی و در انتهای پروین اعتصامی واقع شده است، آغاز کنید. در این سایت می توانید از اسکی روی آب با سرعتی در محدوده باورنکردنی 28 تا 627 کیلومتر در ساعت لذت ببرید. دلهره سرعت بالا را نیز از سر بیرون کنید، پیش از شروع اسکی، همه فوت و فن های لازم را آموزش خواهید دید. از امکانات پارک کیبل اسکی آکواکوم می توان به رختکن، دوش، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

به طور تقریبی آموزش های اولیه، لذت و تفریح روی موج ها و تماشای سایرین، 3 تا 4 ساعت حواستان به ساعت نخواهد بود.  برای رزرو هتل به سایت راه به راه مراجعه کنید.

پیست باگی

یکی از تفریحات کیش پیست باگی آن می باشد.که در واقع همان ماشین های مخصوص شن نوردی است. که همه ساله تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند.این پیست به طول ۴۰۰ متر با ماشین های دو نفره که شامل یک موتور چهار چرخ ATV در جلو می باشند.باگی سواران می توانند علاوه بر عبور از مسیرها به تماشای جاذبه های گردشگری کیش همچون درخت سبز، کلبه هور و کشتی یونانی بپردازند.علاوه بر وجود یک موتور چهار چرخ  ATV ، یک راهنمای حرفه ای نیز باگ سواران را همراهی می کنند. به همین علت هیچ خطری گردشگران عزیز راتهدید نمی کند و می توان با خیالی آسوده از این فرصت هیجان انگیز و استثنای استفاده نمود.

پاراسل در کیش

گردشگران عزیز سوار بر چتر پاراسل شده و به وسیله ی یک قایق با سرعت کشیده می شوید تا ارتفاع بگیرید. دیدن نمای زیبایی از جزیره کیش ، اوج هیجان و حس آرامشی بی نظیر را در آسمان آبی و روی آب های زلال و زیبای خلیج فارس تجربه خواهید کرد. از تفریحات هیجان انگیز دیگر شاتل، بانانا و یا خفاش سواری یا همان تیوب سواری بر روی آب است. تیوبهای بادی بوسیله یه قایق تندرو کشیده می شوند و شما اوج هیجان و لذت را تجربه خواهید کرد

پاراسل کیش یکی از هیجان انگیزترین و ترسناک ترین تفریحات آبی جزیره بوده که در عین القای حس هیجان و ترس، احساس آرامش وصف ناشدنی را برای شما گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد. این تفریح آبی که به عنوان یکی از محبوب ترین ورزش های آبی هم شناخته می شود همه روزه در تمامی مراکز تفریحات ساحلی، از طلوع خورشید تا غروب آن برگزار می گردد. تماشای غروب آفتاب در ارتفاعات جزیره کیش و بر روی پاراسل کیش بسیارمهیج و جذاب می باشد. چترهای پاراسل کیش در ابعاد، طرح ها و رنگ های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید به صورت فردی، دو نفره و سه نفره از آن استفاده نمایید. پاراسل کیش را در مکان هایی مانند: ساحل سیمرغ، ساحل مرجان، اسکله تفریحی و اسکله دامون می توانید بیابید و از آن بهره ببرید. در این اماکن امکاناتی از قبیل: نجات غریق، سرویس بهداشتی، رستوران، بوفه و اقامتگاه وجود دارد که گردشگران تور کیش می توانند از آن ها بهره ببرند. در سواحل کیش، نجات غریق هایی به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به توریست ها هستند. علاوه بر مکان های نام برده شده علاقه مندان در اماکن تفریحی دیگری مانند: پارک ساحلی باراکودا، ساحل شایان، مجتمع تفریحی دلفین، سی من، اسکوبا، مجتمع تفریحی نگین خلیج فارس و ناتیلوس نیز می توانند به پاراسل کیش بپردازند. در میان مراکزی که امکان انجام دادن پاراسل کیش را فراهم کرده اند، ساحل مرجان مناسب تر است و چشم انداز بسیار خوبی را به گردشگرانی که به جزیره سفر کرده اند، هدیه می دهد. رزرو هتل با کارتهای شتاب به راحتی از طریق سایتهای آنلاین مانند راه به راه امکانپذیر است.

استفاده از پاراسل کیش انتخابی شورآور برای گردشگران می باشد که می توانند از آن لذت کافی ببرند. پاراسل کیش علاوه بر آقایان برای خانم ها هم قابل استفاده می باشد و کودکان زیر 10 سال بهتر است به همراه والدین خود از این ورزش بهره ببرند.

 

منبع: ساعت24

کلیدواژه: راه به راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند

گزارش خبرگزاری مهر، حسین قاسمی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: از این تعداد مصدوم، ۲ نفر دچار سوختگی ۵۰ درصد، یک نفر ۷۰ درصد، یک نفر ۲۰ درصد و سه نفر هم دچار سوختگی ۱۵ و ۱۰ درصد شده بودند.

وی بیان کرد: مصدوم با سوختگی ۷۰ درصد با آمبولانس به بیمارستان شیراز اعزام شد.

کد خبر 6095285

دیگر خبرها

  • رفع مشکل هفت هزار و ۱۴۲ سند موسوم به سند رفسنجان در قشم
  • واگذاری اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم بعد از ۵۱ سال
  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند
  • (عکس) «خاله الیویا» سریال «قصه‌های جزیره» پس از گذشت ۳۴ سال
  • بارش شدید تگرگ در جزیره لاوان
  • فیلم| جادوی رنگ‌ها، جزیره‌ هرمز
  • بارش تگرگ در جزیره لاوان + ویدئو | شدت بارش تگرگ را ببینید
  • بارش تگرگ در جزیره لاوان | ویدئو
  • تغییر چهره «خاله الیویا» در سریال «قصه‌ های جزیره» پس از گذشت ۳۴ سال (عکس)