Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حشمت الله ملکی در حاشیه همایش هفته ایمنی با اشاره به اهمیت توجه به ایمنی در صنعت ریلی کشور عنوان کرد: رعایت اصول ایمنی و صیانت از آن در صنعت راه آهن در ارتقای ضریب آرامش مسافران و امنیت محموله‌های بار مؤثر است.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت ناوگان مسافری ریلی دغدغه مسئولان این صنعت و پلیس است، عنوان کرد: مسافران با اعتماد کامل، این وسیله جا به جایی همگانی را برای مسافرت خود انتخاب می‌کنند و حفظ این اعتماد و همچنین رسیدن این عده از هموطنان در سلامت، آرامش و ایمنی کامل به مقصد خود بر همه وظیفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه آهن کشور تصریح کرد: کارکنان پلیس به صورت شبانه روزی در تلاش هستند ضمن تأمین امنیت و آرامش مسافران نسبت به آماده کردن بستر لازم برای فعالیت کارکنان راه آهن جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم اقدام کنند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: این همایش فرصت مناسبی برای مبادله اطلاعات بین کارشناسان و فرهیختگان این حوزه و مراکز علمی و دانشگاهی برای ارتقای ایمنی در این صنعت است و کارشناسان پلیس با شرکت در این همایش از فضای علمی موجود حداکثر بهره برداری را برای مدیریت مطلوب‌تر دارند.

سرهنگ ملکی تصریح کرد: پلیس با نظارت، پایش و ارائه هشدارهای لازم برای رفع موانع و محدودیت‌ها و با هدف ارتقای سطح ایمن سازی مسیر و خطوط ریلی تلاش می‌کند که در مسیرهای ریلی، اتفاقات و سوانح ناگوار برای مسافران قطارها را به حداقل ممکن برسد.

کد خبر 4606261 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه آهن حمل و نقل ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، امیر بهرامی هدف از این رویداد ترغیب دانش‌آموزان وشهروندان به رعایت فرهنگ ترافیک، استفاده از حمل و نقل عمومی، رعایت ایمنی در سفر‌های درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهاد‌های مردمی و نیز توجه ویژه به عابرین پیاده، موتورسواران برشمرد.

او تصریح کرد: راهبرد افزایش ایمنی در حمل و نقل و کاهش تصادفات نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و البته همراهی شهروندان است و در همین راستا اهتمام تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله، آموزش و پرورش، پلیس راهور، سازمان تبلیغات، صداوسیما، مسؤولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها و حتی رسانه‌ها را می‌طلبد.

سرپرست سازمان مدیریت ومهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری همدان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان یکی از افراد اصلی هدف در آموزش‌های ایمنی ترافیکی هستند، گفت: این طرح تا اواخر خرداد ماه امسال نیز در پارک ترافیک شهرداری ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • راه آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است؛ افغانستان به دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • راه‌آهن، لکوموتیو کنسرسیوم را توقیف کرده است/ افغانستان به‌دنبال استفاده از کریدور لاجورد
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس