Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسی در جشن پس از بازی‌اش، کاسیاس را فراموش نکرد.

طرفداری - لیونل مسی، اعجوبه آرژانتینی بارسلونا برای ایکر کاسیاس آرزوی سلامتی کرد.

کاسیاس روز گذشته به دلیل حمله قلبی که در تمرینات پورتو به او دست داد، راهی بیمارستان و بستری شد. هم اکنون حال عمومی او خوب گزارش شده اما از گوشه و کنار این طور شنیده می‌شود که شاید او دیگر نتواند در میادین فوتبال حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه این خبر هنوز رسمی نیست.

لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا پس از درخشش مقابل لیورپول که با پیروزی ارزشمند 3-0 تیمش در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراه شد، در پست اینستاگرامی‌ پس از بازی خود برای ایکر کاسیاس آرزوی بهبودی کرد و نوشت:

از نتیجه امشب خوشحال هستیم. ولی هنوز باید به آنفیلد هم برویم که زمین بسیار دشواری است و لیورپول در آنجا فشار زیادی وارد می‌کند. مهم ترین مقطع فصل در راه است و باید بیشتر از هر زمان دیگری کنار یکدیگر باشیم. در پایان، می‌خواهم از فرصت استفاده کرده و آغوشی برای ایکر کاسیاس بفرستم و آرزوی بهبود هر چه سریع‌تر او را دارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!

لیونل مسی در دیدار اینترمیامی برابر نیویورک رد بولز که با پیروزی شش بر دو اینترمیامی به پایان رسید پنج پاس گل داد و یک گل نیز به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، اینترمیامی در هفته دوازدهم لیگ آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت. این دیدار پر گل و مهیج در نهایت با پیروزی شش بر دو اینترمیامی به پایان رسید تا این تیم به صدرنشینی در جدول رده‌بندی ادامه دهد.

لیونل  مسی در این مسابقه شب عجیبی را تجربه کرد و ستاره این بازی بود. او در این دیدار روی همه گل‌های تیمش نقش داشت؛ به طوری که پنج پاس گل داد و یک گل را هم به ثمر رساند تا نشان دهد که همچنان در روزهای اوج به سر می‌برد.

لوئیس سوآرس دیگر ستاره این بازی بود که روی سه پاس لیونل مسی هت‌تریک کرد. سوآرس پایه‌گذار تک‌گل مسی بود تا او هم شب درخشانی را تجربه کند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۴ امتیاز بالاتر از سین‌سیناتی ۲۱ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • مهارت های تکنیکی دیگو مارادونا و لیونل مسی با پیراهن بارسلونا / فیلم
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • ۵ پاس گل و یک گل برای مسی تنها در یک بازی!