Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@21:27:47 GMT

بخشدار بخش کجور شهرستان نوشهر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۳۷۱۸

بخشدار بخش کجور شهرستان نوشهر معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ،فرماندار شهرستان نوشهر در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های عباس همپا معاون سیاسی فرمانداری این شهرستان که با حفظ سمت مسئولیت سرپرستی بخشداری کجور را نیز بر عهده داشت علی خزایی فر را به عنوان بخشدار کجور شهرستان معرفی کرد.
عبدالصمد صفرنژاد گفت : مسئولان در جمهوری اسلامی باید علاوه بر شنونده بودن مشکلات و مسائل مردم و جامعه با جدیت و به کار گیری تمام توان و خلاقیت خود برای رفع آنها گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بخشدار جدید کجور نیز خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده و با عملکرد مطلوب و به موقع خود رضایت مندی بیش از پیش اهالی و ساکنین کجور را فراهم کند.
علی خزایی فر بخشدار جدید 45 ساله با بیش از 20 سال تجربه مدیریتی در سطوح مختلف بعد از شش ماه که کرسی این بخشداری تاریخی و کوهستانی به صورت سرپرستی اداره می شد منصوب شد.
پیش از این رستم سیاسرانی عهده دار مسئولیت بخشداری کجور بود که پس از آن به عنوان بخشدار مرکزی نوشهر منصوب شد و متعاقب آن عباس همپا معاون سیاسی فرماندار نوشهر با حفظ سمت سرپرستی بخشداری کجور را بر عهده داشت.
بخش تاریخی و کوهستانی کجور با برخورداری از 68 روستا و دستکم 12هزارنفر جمعیت ثابت و 25 هزار نفر جمعیت متغییر در75 کیلومتری جنوب شرقی نوشهر قراردارد.
1295/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جامعه جمهوری اسلامی جنوب شرقی فرماندار شهرستان معاون سیاسی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 

ایسنا/کرمان بخشدار یزدان‌آباد زرند از مسدود شدن جاده دسترسی منطقه عشایری چاه‌غلامعلی خبر داد.

ایزدی امروز ششم اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی بارش‌های شب گذشته و امروز و جاری شدن سیلاب، مسیر روستای چاه‌غلامعلی میدود شده است.

وی از شهروندان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند .

بخشدار یزدان آباد از دامداران به ویژه دامداران روستای چاه‌غلامعلی خواست از چرای دام در مسیر رودخانه‌ها و سیلاب‌ها دوری کنند .

ایزدی گفت: مسیرهای جاده‌ای باز است و رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود