Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@10:24:23 GMT

قوانین در حمایت از تولید اصلاح شوند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۳۸۰۵

قوانین در حمایت از تولید اصلاح شوند

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عنوان نامگذاری امسال گفت: باید قوانین کشور در راستای ‌حمایت از تولید اصلاح شود.

به گزارش ایسنا، غلامرضا کاتب در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گرمسار اظهار کرد: مجلس در سال ۹۸ نیز حمایت از تولید و اشتغال را در اولویت خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حمایت از رونق تولید از برنامه‌های اصلی نمایندگان مردم است افزود: مجلس به‌دنبال حمایت از اشتغال است تا راه توسعه را هموار کند.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان با بیان اینکه حمایت از تولیدات دانش بنیان در برنامه سال ۹۸ در دستور کار قرار دارد اضافه کرد: دانشگاه‌ها راهی جز ادامه حرکت در مسیر تبدیل به دانشگاه نسل سوم ندارند.

کاتب در تشریح ویژگی‌های دانشگاه نسل سوم گفت: مهمترین ویژگی این دانشگاه‌ها این است که باید فارغ‌التحصیلان آن پس از اتمام تحصیلات بیکار نباشند و با استفاده از ظرفیت‌ها جذب بازار کار شوند.

وی با بیان اینکه دانشگاه باید در کنار تولید و صنعت قرار بگیرند افزود: دانشگاه‌ها باید در مسیر حرکت خود بر اساس سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی کنند.

این نماینده مردم ادامه داد: برخی از گره‌های موجود در قوانین، باید برای بازگشایی مسیر تسهیل در امور تولید کنندگان، برطرف شود.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان با بیان اینکه قوانین کشور باید در راستای حمایت از تولید اصلاح شود گفت: سیستم بانکی ما نباید بر سر راه سرمایه‌گذاران موانع ایجاد کند.

وی با بیان اینکه در استان سمنان باید از صنعتگران و تولید کنندگان که در استان سرمایه گذاری می‌کنند، به صورت ویژه حمایت کنیم اضافه کرد: در شهرستان گرمسار مسئولین و مردم با همدلی و وفاق در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و باید این همدلی را قدر دانسته و تلاش کنیم گرمسار را به عنوان بزرگترین قطب اقتصادی و صنعتی در کشور معرفی کنیم.

وی با تجلیل از مدیران شهرستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شهرستان گرمسار هیچ فساد مالی و اداری وجود ندارد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غلامرضا کاتب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز (یکشنبه) پس از اقامه نماز ظهر همزمان با تجمع سراسری دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت از مردم غزه و خیزش دانشجویان آمریکا که به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخته اند در محوطه این دانشگاه تجمع می‌کنند.

در این تجمع که اعضا هیئت‌علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور داشتند، دانشجویان علاوه بر حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم کرده و شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.

کد خبر 6091234

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • کارگران رکن تولید هستند
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم