Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:34:20 GMT

فرماندار میانه: فرهنگیان محور وحدت ملی هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۳۸۵۲

فرماندار میانه: فرهنگیان محور وحدت ملی هستند

تبریز- ایرنا- معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان ویژه میانه گفت: فرهنگیان، محور انسجام و وحدت ملی در جامعه هستند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از فرهنگیان بازنشسته، شاغل و خانواده شهدای فرهنگی میانه، اظهار داشت: باید با انسجام و وحدت ملی که محور آن فرهنگیان بصیر و آگاه جامعه می باشند به مقابله با هجمه ها و چالش اقتصادی تمام عیار از جانب معاندان نظام و در راس آنها استکبار جهانی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره فیلسوف و اسوه معلمی شهید آیت الله مطهری، به نقش هدایتی و پیشرو بودن فرهنگیان در جامعه اشاره کرد و گفت: با انسجام و وحدت ملی با محوریت فرهنگیان می توان بر مشکلات غلبه کرد.
مشایخی جنگ تمام عیار اقتصادی و پمپاژ ناامیدی در جامعه بویژه در بین نسل نوجوان و جوان را از توطئه ها و تهدیدات مهم در جامعه برشمرد و افزود: همه بویژه فرهنگیان بعنوان قشر آگاه جامعه نباید بگذاریم ناامیدی و القائات مختلف به این نسل تحمیل شود.
وی تعارض فکری، رفتاری و اداری در جامعه را از دیگر مشکلات جامعه خواند و گفت: باید از سوی دستگاه های نظارتی عرصه بر مفسدان که از تحریم ها سوء استفاده می کنند تنگ تر شود.
فرماندار شهرستان ویژه میانه، پشتیبانی مردم از نظام، انقلاب، اطاعت از رهبری و حرکت در مسیر منویات رهبری را بعنوان گام دوم انقلاب سبب عبور موفقیت آمیز از این گذر عنوان کرد و گفت: توسعه پایدار جامعه برنامه اصلی نظام اسلامی ایران بوده و برای این موضوع نیروی انسانی ماهر و کارآمد نیاز است که به دست شما فرهنگیان بعنوان مرجعیت اجتماعی، علمی و آموزشی تربیت می یابند.
در پایان مراسم از بازنشستگان فرهنگی، فرهنگیان نمونه و خانواده شهدای فرهنگی میانه تجلیل شد.
/3071/7231/3093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرهنگيان فرماندار ميانه روز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر در جمع دانش آموزان دختر این شهرستان و در نشست رویداد خلیج فارس با اشاره به اهمیت تاریخ ایران و حفاظت از آرمان های کشورمان خلیج فارس را میراث تاریخی ایران دانست. 

مسعود خواست خدایی گفت: ایران اسلامی با اقتدار خود اجازه نداد یک وجب از خاک ایران جدا شود، اما نظام طاغوتی سابق بحرین و بخش‌های دیگری از ایران را از دست داد.

وی تصریح کرد: امروز غرب و نظام استکبار فهمیده اند که چگونه با ایران سخن بگویند و این نشان از قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرماندار خرمشهر خطاب به دانش آموزان دختر حاضر در این نشست گفت: غرب و استکبار با همراهی برخی از کشور‌های منطقه سعی کردند نام جعلی خلیج عربی را جای خلیج فارس عنوان کنند، اما با ایستادگی ملت و دولت و اقتدار ایران متوجه شدند که باید با زبان احترام و تاریخ با ایران سخن بگویند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • معلمان معمار آینده نظام هستند
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است