Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:33:52 GMT

لغو معافیت های نفتی ایران اقدام تروریستی است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۴۱۴۳

لغو معافیت های نفتی ایران اقدام تروریستی است

بیروت - ایرنا - حزب توحید عربی لبنان تصمیم امریکا برای لغو معافیت برای صدور نفت ایران را محکوم کرد و آن را در ادامه اقدامات تروریستی مستمر واشنگتتن علیه تهران دانست.

خبرگزاری ملی لبنان (NNA) روزپنجشنبه گزارش داد، این حزب با صدور بیانیه ای این اقدام «دونالد ترامپ» رییس جمهوری امریکا را در ارتباط با صادرات نفت ایران خصمانه خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حزب توحید عرب لبنان به ریاست وئام وهاب در ادامه بیانیه خود بر همبستگی و ایستادگی در کنار جمهوری اسلامی، دولت و مردم ایران و همه آزادیخواهان جهان در ارتباط با این تصمیم زورگویانه و سلطه طلبانه امریکا تاکید کرد.
این حزب در ادامه بیانیه خود با ناعادلانه خواندن تصمیم واشنگتن تاکید کرد که این تصمیم می تواند بر کشورهای دیگر و بازارهای نفتی تاثیر گذاشته و در ادامه شکست خورده و موجب انزوای بیش از پیش امریکا در جهان خواهد شد.
حزب توحید عربی لبنان از همه مردم آزادیخواه جهان درخواست کرد تا به صورت گسترده با مردم کشور دوست ایران در برابر این اقدام تروریستی مستمر امریکا اعلام همبستگی کنند.
این حزب در پایان تاکید کرد که تحریم های ناعادلانه آمریکا علیه ایران نمونه ای برجسته و بارز از تروریسمی است که امریکا مردم ایران را مورد هدف قرار می دهد.
در روزهای اخیر به دنبال تصمیم خصمانه امریکا برای لغو معافیت های خریداران نفت ایران شخصیت ها و احزاب و کشورهای مختلف این اقدام را محکوم و به منزله تروریست اقتصادی علیه ملت ایران از سوی واشنگتن اعلام کرده اند.
خاورم*1436**شبس**1613

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي لبنان ايران نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: عباس میلانی از چهره‌های شاخص اپوزیسیون ایرانی، در گفت‌وگو با یک شبکه فارسی زبان، اتفافاتی را که در دانشگاه‌های امریکا می‌افتد متأثر از جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی در این رابطه تأکید کرد که قدرت رسانه‌ای آیت‌الله خامنه‌ای را می‌توان در دانشگاه‌های امریکا و اروپا مشاهده کرد؛ آنچه در دانشگاه‌های امریکا اتفاق می‌افتد، نتیجه فعالیت‌های گسترده تشکیلاتی ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است.

گفتنی است که در طول دو هفته گذشته، دانشگاه‌های امریکا صحنه اعتراض دانشجویان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شده است؛ اعتراض‌هایی که با سرکوب دانشجویان و بازداشت قریب به ۲ هزار نفر از آنها همراه بوده است.

کد خبر 849544 منبع: ایران برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • بردیا سعادت، ستاره والیبال ایران، آلانیا اسپور را ترک نمی کند
  • حسن‌پور: گشت ارشاد مسئولان از اقدامات انقلابی دولت است
  • تلگراف: حزب‌الله با حمایت ایران امنیت را از اسرائیل گرفته است
  • رایزنی وزرای خارجه ایران و عمان در مورد آخرین تحولات غزه
  • لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد
  • استقبال مردم بلاروس از محصولات گروه سایپا
  • کالابرگ فجرانه سوم تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران