Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@09:12:47 GMT

قیمت پراید بلای جان علی دایی!

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۴۵۲۴

قیمت پراید بلای جان علی دایی!

سرمربی سایپا به دلیل مصاحبه‌هایش پیش از بازی مقابل ذوب آهن، بعد از برد مقابل این تیم اخراج شد.

به گزارش مشرق، اگر اخراج شفر بعد از یک باخت به خاطر نتایج نه چندان بدی که در طول فصل گرفته بود باعث تعجب و شگفتی شد مسئولان سایپا دست به شگفتی بزرگ‌تری زدند. آنها سرمربی تیمشان را بعد از برد مقابل ذوب‌آهن که بعد از ۷ هفته باخت را تجربه می‌کرد برکنار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس بیانیه منتشر شده این باشگاه دلیل اخراج علی دایی هم مراجعه مکرر کارگران کارخانه سایپا به مسئولان باشگاه بوده است که به گفته مدیران باشگاه از حرف‌های علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی آزرده شده‌اند! البته دایی صحبت‌هایش در آن کنفرانس مذکور پیرامون قیمت پراید و تیبا و چند برابر شدن آن بود که بعید به نظر می‌رسد این مساله به کارگران ارتباطی داشته باشد و احتمالاً در این بیانیه مدیران کارخانه هم جزو کارگران دسته‌بندی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

واکنش تراکتورسازی به مذاکره با دایی  

سایپا در این فصل یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ برتر بود که نه تنها از بسیاری از تیم‌های در حال حاضر پایین جدولی ارزان‌تر بسته شده بود که در این دو فصل اخیر با فروش بازیکنانی مانند قلی‌زاده، ترابی و اللهیار صیادمنش پول زیادی هم بدست آورد. در برآورد بعضی منابع، حدود رقمی که باشگاه سایپا در این فصل هزینه کرده است عدد تقریبی ۱۲ تا ۱۵ میلیارد به ثبت رسیده که کمتر از نصف هزینه حدود نیمی از تیم‌های لیگ برتر است. مبلغ قرارداد علی دایی هم در میان مربیان گرانقیمت لیگ که شامل توشاک، شفر، قطبی، برانکو، سرجیو و لیکنز است دیده نمی‌شود. سایپا با این آمار تا اینجای لیگ در میان تیم‌های نیمه بالایی جدول قرار دارد و در بهترین حالت می‌توانست با رتبه ششم به کار خود در این فصل پایان دهد. تیمی که فصل گذشته هم با قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد.

مرور نتایج این دو فصل نشان می‌دهد که علی دایی بهترین سرمربی سایپا در لیگ برتر این باشگاه است. سایپا در این فصل بهترین رتبه‌اش در ۱۲ فصل اخیر را در فصل گذشته بدست آورد و رتبه هفتم که علی دایی تیم را تحویل داد هم دومین رتبه خوب سایپا در این بازه زمانی است. اگر این بازه را به کل تاریخ باشگاه سایپا تغییر دهیم به قهرمانی نارنجی‌پوشان می‌رسیم که باز هم به نام علی دایی می‌رسیم. سایپا در لیگ برتر فقط یک رتبه سومی در فصل پیش از قهرمانی با حضور بیژن ذوالفقارنسب روی نیمکت بدست آوردند.

سایپایی‌ها که از بیانیه‌شان برمی‌آید نگران کارگرها و پول‌های خرج شده حاصل دسترنج آنها هستند با دایی بهترین استفاده را از پول‌های خرج شده داشتند و امسال هم تیم‌شان راهی آسیا شده بود. البته احتمالاً این مسائل برای مدیران سایپا اهمیتی ندارد و آنها با مربی‌ای که با مدیران کارخانه کاری نداشته باشد راحت‌تر کنار می‌آیند. گویا تفکر تولید پراید، در همه بخش‌های این کارخانه حاکم است.

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل اخراج پراید سایپا علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین ماشین علی دایی چه بود؟

علی دایی در گفتگو با عادل فردوسی‌پور می‌گوید اولین ماشینش پیکان اردبیل ۱۱ بود.

 او می‌گوید::پیکان را شریکم برایم خرید. ۴۲۰ هزار تومان سود کرده بودم که پیکان را برای من خرید و من از کارکردم آن را گرفتم. پول فوتبال را نرفتم ماشین بخرم و پز بدهم.

 

 

ساعدنیوز

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار