Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم در مراسم تجليل از تلاش گران عرصه كار و توليد با اشاره به اين كه حمايت از اقشار آسيب پذير جزء اولويت هاي مهم دولت است گفت: تفاهم خوبي بين تشكل هاي كارگري، كارفرمايي و مسئولین سازمانهای دولتی استان قم وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومي استانداري قم، «بهرام سرمست» در همايش تجليل از كارگران و نخبگان جامعه كار، تلاش و توليد استان كه در سالن جلسات شهرداري قم برگزار شد طي سخناني توجه به نيازها و مطالبات جامعه كارگري استان را مورد تأكيد قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قم حمايت از كارگران و تلاش گران عرصه و كار و توليد را وظيفه مهم مسؤلان دانست و تصريح كرد: اين مهم جزء اولويت هاي مهم دولت محسوب مي شود و ما هم در استان اين رويكرد را دنبال مي كنيم.
وي با بيان اين كه براي حل مشكلات كارگران و توليدكنندگان تمام توان خود را بكار خواهيم گرفت، گفت: در قالب جلسات، نشست ها و گفتگوهاي مستقيم و رو در رو مشكلات اين قشر را دريافت و در حد توان براي حل آن ها تلاش و برنامه ر يزي خواهيم داشت.


 سرمست حفظ اشتغال و رونق توليد را دو هدف گزاري مهم استان در سال رونق توليد دانست و خاطر نشان كرد: در اين راستا و از ابتداي سال به صورت ميداني و به طور مستمر در واحدهاي توليدي و شهرك هاي صنعتي استان حضور يافته و روند توليد و مشكلات اين بخش را بررسي مي كنيم.


استاندار قم همچنين با تأكيد بر لزوم تلاش در جهت جلوگيري از تعطيلي واحدهاي توليدي راكد و داراي مشكل براي كمك به امر اشتغال و رونق توليد گفت: تشكل هاي كارگري و صنفي با همكاري دستگاه هاي ذيربط بايد فعالانه در زمينه عارضه يابي و پيشگيري از موانع و مشكلات واحدهاي توليدي استان مشاركت داشته و عرصه را براي بازگشت مجدد واحدهاي نيمه تعطيل به مدار توليد فراهم نمايند.


نماينده عالي دولت در استان در ادامه از معيشت و مسكن به عنوان دو دغدغه مهم كارگران و جوانان ياد كرد و افزود: پيگيري هاي لازم در استان براي اجراي طرح هاي برطرف كننده اين دو دغدغه انجام خواهد شد.


در اين مراسم توسط استاندار قم و معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي از تعدادي كارگر و نخبه جامعه كار و تلاش و توليد استان با اهداي لوح تقدير قدرداني گرديد.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد مرحله کشوری سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان اردبیل خبرگزاری شبستان سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران شهید مطهری امام جمعه بیله سوار ماه رمضان سیل سرمست روز کارگر بزرگداشت روز کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان امامان جمعه استان با اشاره به شعار امسال که به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است نقش مردم به ویژه کارگران را در تولید و اشتغال و بی اثر کردن تحریم‌های دشمنان مهم و تاثیرگذار دانستند.

خطیبان جمعه استان با قدردانی از تدبیر و ابتکار نیروی انتظامی در اجرای طرح نور و حفاظت از حریم عفاف حجاب و خانواده تاکید کردند این طرح رضایتمندی قاطبه جامعه را به دنبال داشته است.

امامان جمعه استان در خطبه‌های امروز خود خواستار اتحاد مسلمان در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی شدند و سکوت و انفعال جامعه جهانی را در برابر این رژیم جعلی محکوم کردند.

تبریک روز شورا و تببین نقش شورا‌های اسلامی در جهت خدمت رسانی و رفع مشکلات و همچنین گرامیداشت روز معلم و لزوم پاسداشت زحمات این قشر از دیگر فراز‌های خطبه‌های امامان جمعه استان بود.

 

دیگر خبرها

  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل