Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان به حضور بیش از ۵۰ میهمان از رسانه‌های خارجی در نخستین همایش ملی رسانه‌های نوین و شکل‌دهی نهاد‌های اجتماعی در کرمان اشاره کرد و گفت: این همایش با حضور ۴۰۰ شرکت‌کننده داخلی و خارجی برگزار شده است. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

مسعود ترکزاده‌ ماهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه نخستین همایش ملی و نمایشگاه رسانه‌های نوین و شکل‌دهی نهاد‌های اجتماعی از صبح امروز در محل سالن همایش‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان آغاز شده است اظهار داشت: این همایش یک روزه است و با حضور 400 شرکت‌کننده داخلی و خارجی در حال برگزاریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور و امیر خوراکیان معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی از میهمانان این همایش ملی در کرمان هستند گفت: رسانه‌های جبهه‌ مقاومت در سطح بین‌المللی، پرفسور علی‌اکبر فرهنگی چهره ماندگار مدیریت و همچنین اساتید حوزه رسانه و فضای مجازی از جمله دیگر مدعوین این همایش است.

وزیر ارتباطات: صرف بومی کردن فضای مجازی مشکلات ما را حل نمی‌کنددبیر شورای عالی فضای مجازی: برخی‌ها در فضای مجازی در ‌زمین دشمن بازی می‌کنند‌معاون مرکز ملی فضای مجازی:‌ کشور نیازمند تولید علم در حوزه فضای مجازی است

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان به حضور بیش از 50 میهمان از رسانه‌های خارجی در این همایش اشاره کرد و افزود: در حاشیه این همایش نمایشگاه رسانه‌های نوین و شکل‌دهی نهاد‌های اجتماعی هم در حال برگزاریست.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها نوین در شرایط امروز جامعه جهانی و نقشی که در حوزه اقتصادی برعهده دارند گفت: توانمندسازی منابع انسانی و توسعه اقتصادی با استفاده از رسانه‌های نوین را از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

ترکزاده‌ ماهانی عنوان کرد : حمایت از مصرف محصولات داخلی، نهادینه‌سازی اقتصادی، بحث‌های اقتصادی مرتبط با گام دوم رهبر معظم انقلاب، کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار، اقتصاد دانش‌بنیان و به کارگیری اقتصاد دیجیتال، جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و امنیت و ثبات اقتصادی از جمله محور‌های این همایش است.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج

طبق تصاویر به دست آمده در فضای مجازی سگ بلاصاحبی به پسربچه ۱۲ ساله ای در کرج حمله کرده است.

به گزارش فارس، از صبح امروز تصاویر و کلیپی در فضای مجازی مبنی بر حمله یک سگ ولگرد به یک پسر ۱۲ ساله کرجی درحال باز نشر است.

بنا بر فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، پسر بچه ۱۲ ساله کرجی در پارک بهار محدوده کرج نو مورد  حمله وحشتناک سگ‌های بلاصاحب قرار می‌گیرد که توسط چند نفر در پارک او را از دهان سگ بیرون کشیدن و نجات دادند.

این پسر بچه در پی حمله سگ‌ زخمی و به بیمارستان منتقل می‌شود. 

او از ناحیه صورت (لب،بینی، پلک و گونه) دو تا دست و ران دچار مصدومیت شده است.

طی تماس‌های صورت گرفته با مدیریت پسماند موضوع توسط کارشناسان درحال برسی است و ابعاد مختلف حادثه از سوی این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک برای نخستین بار در دنیا
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر