Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@22:36:31 GMT

واکنش جالب بارسلونا به نظرسنجی یوفا

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۴۹۲۹

واکنش جالب بارسلونا به نظرسنجی یوفا

باشگاه بارسلونا به یک نظرسنجی در سایت اتحادیه فوتبال اروپا برای انتخاب بازیکن برتر این هفته لیگ قهرمانان اروپا پاسخی طعنه‌آمیز داده است.

به گزارش مشرق، با نمایش درخشانی که لیونل مسی شب گذشته (چهارشنبه) در پیروزی ۳ بر صفر بارسلونا مقابل لیورپول در ورزشگاه نوکمپ ارائه کرد و دو گلی که در این بازی زد، برای کمتر کسی جای شک و شبهه درباره انتخاب بهترین بازیکن دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی ماند، به جز سایت اتحادیه فوتبال اروپا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت یوفا مطابق همیشه، با پایان بازی‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان از کاربران خود خواسته که از میان چهار بازیکن شامل فن‌دبیک و دیونگ از آژاکس و لیونل مسی مسی و لوئیس سوارس از بارسلونا یکی را انتخاب کنند.

باشگاه بارسلونا اما به این نظرسنجی واکنش جالبی نشان داده است. این باشگاه که مسی را بدون هیچ چون‌و‌چرایی بهترین بازیکن هفته جاری لیگ قهرمانان اروپا می‌داند با انتشار عکسی از کاپیتان آبی‌و‌اناری‌ها در توئیتر، خطاب به یوفا این پیام را نوشته است: «بیخیال، لیگ قهرمانان! این سؤال را جدی می‌پرسی؟

بیشتر بخوانید:

مسی به رکورد رونالدو رسید  

مسی با دو گلی که به لیورپول زد ضمن افزایش شمار گل‌هایش باشگاهی‌اش به ۶۰۰ گل، به تکرار بهترین رکورد خود برای گلزنی در یک فصل از لیگ قهرمانان نزدیک شد. او اکنون ۱۲ گله است است و دو گل دیگر می‌‌خواهد تا با رکوردی که در فصل ۱۲-۲۰۱۱ به ثبت رساند برسد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی اخبار سیل بارسلونا لیونل مسی نظرسنجی یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

تیم شگفتی ساز ایالت کاتالونیا که در ابتدای فصل پیش بینی می شد برای بقا بجنگد، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دریافت کرد!

دیدار ژیرونا و بارسلونا در هفته 34 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 ژیرونا خاتمه یافت. در بازی رفت نیز دقیقا همین نتیجه به ثبت رسیده بود. ژیرونا با این پیروزی، حضور خود در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کرد.

به نقل از اوپتا؛ ژیرونا پس از بارسلونا، دومین تیم از ایالت کاتالونیا است که موفق به کسب سهمیه جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا می شود. آنها همچنین چهاردهمین تیم متفاوت از اسپانیا هستند که در جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهند شد:

رئال مادرید بارسلونا اتلتیکو مادرید والنسیا دپورتیوو لاکرونیا سویا مالاگا ویارئال رئال بتیس رئال سوسیداد اتلتیک بیلبائو مایورکا سلتاویگو ژیرونا

گفتنی است اوساسونا هم در فصل 2006/07 موفق به کسب سهمیه شد اما به دور گروهی نرسید و در پلی آف مقابل هامبورگ حذف شد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • واکنش تماشایی همبازی طیبی و اولاد قباد در لیگ قهرمانان اروپا
  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • لیگ قهرمانان فوتسال اروپا | پالما با ایرانی ها، بارسلونا را برد و قهرمان شد
  • ژیرونا چهاردهمین تیم متفاوت اسپانیایی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • رده‌بندی یوفا از 10 تیم برتر اروپا در 5 سال گذشته؛ غیبت آرسنال و بارسلونا / عکس
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!