Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@00:01:42 GMT

اگر معترض خلافی خودرو هستید به اینجاها مراجعه کنید

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۵۰۴۵

اگر معترض خلافی خودرو هستید به اینجاها مراجعه کنید

تهران- ایرنا - اداره اجراییات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: شهروندان در صورت اعتراض به صورت وضعیت خلافی خودرو خود می توانند برای دیدن عکس های تخلفات ثبت شده علاوه بر اداره اجراییات مرکزی به آدرس های هفتگانه واحدهای اجراییات در سطح شهر تهران زیر شرح نیز مراجعه کنند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از این مرکز، طی روزهای گذشته عمده مراجعه شهروندان به منطقه 21 بوده درحالی که می توانند به دیگر مناطق نیز مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«واحد رسیدگی منطقه 3 در بزرگراه حقانی قبل از تقاطع جهان کودک مقابل پارک آب و آتش، واحد رسیدگی منطقه 11(ویژه خانواده شهدا،جانبازان،ایثارگران و معلولان) در خیابان قزوین نبش خیابان مرادی جنب شهرداری، واحد رسیدگی منطقه 14 میدان نبرد انتهای خیابان شهید ابراهیم بیدی و واحد رسیدگی منطقه 16خیابان رجایی جنوبی، خیابان هلال‌احمر مقابل سیلو نیز آماده ارایه خدمات به شهروندان معترض نسبت به خلافی خودروها هستند.
براساس این گزارش همچنین واحد رسیدگی منطقه 20 شهرری در خیابان کریمی شیرازی، روبه روی فروشگاه شهروند، واحد رسیدگی منطقه 21 تهرانسر انتهای بلوار یاس و واحد رسیدگی منطقه 22 همت غرب، آزادگان جنوب، شهرک گلستان، بلوار گلها، خیابان یاسمن جنوبی نیز به شهروندان خدمات ارائه می دهند.
تهرام/1109/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي پليس راهور خلافي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه

محمدامین سالاری پور روز شنبه با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات صورت گرفته و آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۶ پایتخت، اظهار کرد: سال گذشته ۱۱ پروژه احداثی داشتیم که باعث جلب رضایت حداکثری شهروندان منطقه شد.

شهردار منطقه ۱۶ ادامه داد: پروژه شهربانو در ابعاد چهار هزار ۸۰۰ مترمربع زیرساخت به سرانه فرهنگی و اجتماعی منطقه اضافه می‌کند که مختص به بانوان خواهد بود.

وی افزود: چندین مجموعه ورزشی از جمله زورخانه و سالن کشتی در این منطقه در دست طراحی و احداث است تا شهروندان به سهولت از این مجموعه‌ها استفاده کنند.

سالاری پور با اشاره به انعقاد قرارداد تقاطع غیر همسطح در پل بعثت به طول دو کیلومتر و ۵۰۰ متر به سمت شرق به غرب و بلعکس، گفت: این تقاطع غیر همسطح می‌تواند از حجم ترافیک کم کرده تا شهروندان مسیر راحت تری را طی کنند.

وی با اشاره به ساخت پارکینگ زیر سطحی در محله جوادیه تاکید کرد: در حال ساخت یک پارکینگ زیر سطحی هستیم که دو طبقه منفی داشته و در بالای آن یک مجموعه ورزشی قرار دارد که تا پایان سال جاری تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۱۶ یادآور شد: در سال گذشته ۸۰ پروژه توسعه محلی داشتیم که تمام آنها تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفت و در سال جاری نیز ۱۲۴ پروژه شهری و توسعه محلی خواهیم داشت که تعدادی شروع شده و تعدادی در مرحله انعقاد قرارداد است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش نرخ معاینه فنی؛ این مبالغ کجا هزینه می‌شود؟
  • درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی
  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • احداث ۲۰ پروژه جدید در جنوب تهران/ ساخت پارکینگ زیرسطحی در محله جوادیه
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • «خیلی بیل زن هستید، زمین خودتان را بیل بزنید»/ واکنش یک جامعه‌شناس به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض در آمریکا
  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟