Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@03:35:34 GMT

لباس فرم دانش‌آموزان ساماندهی می‌ شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۵۱۷۶

لباس فرم دانش‌آموزان ساماندهی می‌ شود

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،   معاون سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش از نهایی شدن شیوه‌نامه اجرای طرح پوشاک دانش آموزی و سرویس مدارس در سازمان دانش‌آموزی خبر داد.

 

سید هادی دلبری در این باره اظهار کرد: ابتدای هفته جاری اجلاس روسای سازمان دانش آموزی برگزار و در این جلسه شیوه نامه اجرایی طرح لباس فرم و سرویس مدارس بررسی و نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال پروژه‌های سرویس مدارس و طرح پوشاک دانش آموزی از سوی وزیر آموزش و پرورش به عنوان ماموریت به سازمان دانش آموزی سپرده شده است.

 

معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی با بیان اینکه اهدافی نظیر توسعه فرهنگ پوشش اسلامی ایرانی، ارتقای کیفیت لباس فرم دانش‌آموزی، نظارت بر امور اجرایی و مدیریت لباس فرم دانش‌آموزی و حمایت از کالای ایرانی در ایجاد رونق اقتصادی و تربیت اقتصادی دانش‌آموزان در پروژه لباس فرم دانش آموزی دنبال می‌شود گفت: در پروژه سرویس مدارس نیز علاوه بر نظارت بر عملکرد پیمانکاران و رانندگان خودروهای حمل و نقل دانش‌آموزی و انجام فعالیت‌های فرهنگی تربیتی؛ نظارت بر امور اجرایی و مدیریت سرویس مدارس در سطح کشور نیز به سازمان دانش‌آموزی واگذار شده است.دلبری افزود: همانطور که گفته شد در کارگروه‌های تخصصی، شیوه‌نامه نهایی رسیده و سامانه‌ طرح پوشاک و سرویس مدارس در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

 

ایسنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آموزش وپرورش لباس فرم گوناگون دانش آموزان جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم

از یک میلیون و پانصد هزار دانش آموز استان خراسان رضوی، حدود ۵ درصد از اتباع ۲۲ کشور هستند.

به بهانه روز معلم به یکی از مدارس اتباع خارجی رفتیم و هر کلاس درسی که سر می‌زدیم در حال تزئین کلاسهای خود بودند؛ دانش آموزانی که هر آنچه در توانشان بود دریغ نکردند تا این روز را در کنار معلم خود جشن بگیرند.

هر کدامشان به نحوی این روز را به معلمان خود تبریک گفتند؛ یکی جمله‌ای در وصف معلم گفت، دیگری دلنوشته ای خواند و دانش آموزانی که معلم را همچون مادر می‌دانستند؛ مادرانی که چه در خانه چه در مکاتب مسئول آموزش نسل آینده این جامعه را برعهده دارند.

همچنین تعدادی از دانش آموزان نیز در وصف وطن خود همخوانی اجرا کردند.

هم اکنون از ۲۲ کشور جهان در مدارس استان خراسان رضوی در حال یادگیری علم و دانش در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • مراسم روز معلم در مدارس دانش‌آموزان اتباع + فیلم
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • راه‌اندازی اردوگاه دانش‌آموزی چمعالی بعد از ۱۸ سال
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال