Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:30:49 GMT

فوتبال جهان| کاهش بودجه پاری‌سن‌ژرمن به دستور امیر قطر

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۵۴۱۹

فوتبال جهان| کاهش بودجه پاری‌سن‌ژرمن به دستور امیر قطر

فوتبال جهان - شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر برای کاهش بودجه تیم پاری‌سن‌ژرمن برنامه‌ریزی می‌کند. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه Le Parisien فرانسه، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی به نمایندگی از بنیاد سرمایه‌گذاری ورزشی قطر بودجه تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن فرانسه را کاهش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، انتقادهایی از امیر قطر در رسانه‌های فرانسوی در ارتباط با مالک پاری‌سن‌ژرمن و عدم بهبود نتایج این تیم در رقابت‌های باشگاهی اروپا از جمله دلایل شیخ تمیم بن حمد آل ثانی برای کاهش بودجه است. همچنین قطر معتقد است فوتبال فرانسه به اندازه کافی قدردان بنیاد سرمایه‌گذاری ورزشی قطر در پاری‌سن‌ژرمن همانند دیگر تیم‌ها به ویژه در مساله اخیر حق پخش تلویزیونی نیست. مالک قطری پاری‌سن‌ژرمن با وجود سرمایه‌گذاری عظیم هزینه‌های هنگفتی نیز بابت مالیات پرداخت می‌کند. آنها همچنین انتقادهای فرانسوی‌ها را غیرمنصفانه می‌دانند.

در ماه می 2011 میلادی بنیاد سرمایه‌گذاری ورزشی قطر 70 درصد سهام تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن فرانسه را خرید و پول‌های هنگفتی طی سالیان اخیر هزینه کرد. مالک قطری پاری‌سن‌ژرمن فقط برای خرید نیمار برزیلی از بارسلونا 222 میلیون یورو به تیم اسپانیایی پرداخت کرد که به گرانقیمت‌ترین بازیکن فوتبال جهان تبدیل شد.

پاری‌سن‌ژرمن آماده ارائه پیشنهادی 90 میلیون پوندی به دخه‌آ

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پاری سن ژرمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. گل سوم پاری سن ژرمن روی حرکت انفرادی زیبای ام باپه خلق شد.

دانلود (11.2MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم