Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@22:05:34 GMT

برگزاری طرح ضیافت الهی در 90 بقعه رشت

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۵۷۳۷

برگزاری طرح ضیافت الهی در 90 بقعه رشت

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان حجت الاسلام کریمی با اعلام این خبر گفت : از 15 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور ، طرح ضیافت الهی در ۹۰ بقعه شهرستان رشت با حضور ۶ مبلغ متخصص اعزامی از قم و ۶۰ مبلغ بومی اجرا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت به برنامه های متنوع  طرح ضیافت الهی اشاره و افزود : برپایی خیمه های معرفت، ترتیل و جزء خوانی در ۳۰ بقعه، اجرای ویژه برنامه خدیجه مادر امت در دهم ماه رمضان همزمان با وفات حضرت خدیجه ( علیه السلام)، کرسی های تفسیر قرآن، اجرای ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام خمینی (رحمة الله علیه ) از برنامه های ویژه  ضیافت الهی در شهرستان رشت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خیمه‌های معرفت در دو بقعه متبرکه  امام زاده هاشم(ع) و   فاطمه اخری (س)  رشت که جزء بقاع سطح یک این شهر می باشد  برپا خواهد  شد که در طی  آن مبلغین به فعالیت هایی از جمله مشاوره کودک و نوجوان، نشر معارف دینی و پاسخگویی به شبهات  خواهند پرداخت .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت با اشاره به اینکه سال گذشته ترتیل خوانی  قرآن برای اولین بار در حرم مطهر فاطمه اخری (س)  برگزار  شد و به صورت  زنده از شبکه های باران و شما پخش گردید گفت : طی هماهنگی های  صورت گرفته در رمضان امسال نیز این محفل قرآنی در حرم مطهر حضرت فاطمه اخری (س) هر روز از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز  و به صورت مستقیم از شبکه استانی و برخی از روزها از شبکه های سراسری پخش زنده خواهد شد.

 وی به برپایی افطاری ساده با همکاری خیرین اشاره کرد و افزود: سفره های ساده افطاری طی سه سال گذشته در مساجد و بقاع متبرکه و همچنین پیاده راه فرهنگی رشت برپا شد، امسال نیز بر همین روال ادامه خواهد داشت.

 کریمی به ویژه برنامه افطار تا سحر اشاره کرد و گفت:  مناجات خوانی در بقاع متبرکه شهرستان رشت با محوریت دعای ابوحمزه ثمالی و دعای افتتاح از افطار تا سحر  از دیگر برنامه های اجرایی خواهد بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت با اشاره به اینکه محافل انس با قرآن به صورت ویژه در ۱۰ نقطه و ۱۰ مسجد شاخص  شهرستان رشت برپا خواهد شد، تصریح کرد: مراسم احیاء شب‌های قدر نیز در ۹۰ مسجد شهرستان رشت برگزار می شود.

 کریمی از برپایی جشن های رمضان خبر داد و افزود: برپایی جشن‌های ویژه ماه رمضان با حضور هنرمندان و همچنین برپایی جشن نیمه  ماه رمضان که مصادف است، با ولادت امام حسن مجتبی (علیه السلام ) از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی در شهرستان رشت خواهد بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره اوقاف و امور حضرت فاطمه سالگرد ارتحال امام خمینی قرآن مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • تظاهرات حامیان فلسطین مقابل محل ضیافت شام بایدن
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان