Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@16:12:52 GMT

دفاع از حریم انقلاب دلیل نفرت معاندان از کمیته امداد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۶۲۱۷

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، دفاع از نظام و حریم انقلاب را دلیل نفرت‌ معاندان از این نهاد مقدس دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز فتاح امشب در یادواره شهدای بازی دراز با اشاره به هجمه‌های رسانه‌های ضدانقلاب علیه کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: اینکه دشمنان و رسانه‌های معاند علیه کمیته امداد کمپین به راه می‌اندازند و منافقان یقه پاره می‌کنند فقط به این دلیل است که کار ما دفاع از نظام و حریم انقلاب است، اما بدانند به جایی نخواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینکه صندوق صدقات ما را به تمسخر می‌گیرند و می‌گویند کمیته امداد به لبنان و غزه کمک می‌کند هم از نفرت آنها از همین موضوع ناشی می‌شود آنها می‌دانند که این نفس امام (ره) عالم‌گیر است و نتیجه این نفرت پراکنی هم این شده که در سال ۹۷ کمک‌های مردمی به کمیته امداد ۳۲ درصد افزایش یافته است.   رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان داشت: کار کمیته امداد یک کار فرعی نیست بلکه یک کار اصلی است که با اساس انقلاب سروکار دارد و بقای انقلاب هم بر همین مستضعفان بستگی دارد که به آنها رسیدگی می‌کنیم، دشمن هم از همین می‌ترسد.   فتاح بیان داشت: با تمام دشمنی دشمنان علیه نظام ما در مرحله پیروزی هستم و آنها در حال شکست خوردن هستند.   وی با بیان اینکه دشمن قابل اعتماد نیست، گفت: دشمن بسیار فاسد، بی‌رحم، شرور، مکار و احمق است و ما امروز در کشور برای مقابله با آنها بیش از هر چیز به وحدت رویه نیاز داریم.   رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تصریح اینکه آنها که دل در گرو ارتباط با غرب و گفتگو با آنها دارند نتیجه نگرفتند، گفت: راه روشن است و باید به اصل انقلاب برگردیم.   فتاح با اشاره به تهدیدهای فضای مجازی بیان داشت: فضای مجازی قصدش وسوسه است و امروز باید قله‌های فضای مجازی را بگیریم و آن‌را به زیر بکشیم.   وی ادامه داد: پیروزی بزرگی در انتظار ملت است و این پیروزی از پیروزی‌های قبلی انقلاب هم بزرگ‌تر است.   رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به شرایط استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس و امروز اشاره کرد و گفت: در یک سال و نیم اخیر به مردم این استان بسیار سخت گذشته، اما همچنان به نظام و انقلاب وفادارند و نظام باید به مردم کرمانشاه عنایت ویژه ای داشته باشد.   فتاح بیان داشت: در زلزله هم با توجه به تلاش‌های دشمن برای تفرقه‌افکنی دیدیم که وحدت مردم تمام معادلات دشمن را به هم ریخت و مردم وفاداریشان به امام و رهبری را به نمایش گذاشتند.   منبع: مهر     

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند

ماموستا داود جاوید سین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به آیه 194 سوره مبارکه بقره اظهار داشت: بر اساس این آیه شریفه، اگر کسی به حریم دیگری تجاوز کند دیگری نیز می‌تواند در مقام دفاع و گرفتن حق خود، مقابله به مثل کند.

وی تصریح کرد: براساس کنوانسیون 1961 سفارتخانه‌ها و اماکن دیپلماتیک یک سرزمین در مقابل هرگونه تعرض و تجاوز مصونیت دارند و این مصونیت مورد پذیرش بین‌المللی است و هر گونه تجاوز به حریم سفارتخانه یک سرزمین که بخشی از سرزمین و حریم امنیتی آن کشور است در صورتی که مورد تجاوز به ویژه نظامی قرار گیرد براساس مقررات بین‌المللی، آن کشور از دفاع مشروع برخوردار است.

رئیس کانون سردفتران ازدواج و طلاق آذربایجان‌غربی گفت: رژیم سفاک، کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی در 13 فروردین امسال طی حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق هفت نفر از مستشاران پرافتخار و پرصلابت نظامی ایران را به درجه رفیع شهادت رساند و بنابراین در یک اقدام تلافی‌جویانه، نیروهای پرافتخار مسلح کشورمان ایران در حمله موشکی و پهبادی به اهداف نظامی این رژیم جعلی حمله کرده و پوزه آنها را به خاک مالیدند.

وی خاطرنشان کرد: امید است این انتقام سخت زمینه‌ساز نابودی هر چه زودتر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی را فراهم کرده و مرهمی بر رنج‌ها و دردهای ملت مظلوم غزه و فلسطین باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • امامت سیاسی دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود