Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین همایش ملی و نمایشگاه رسانه‌های نوین و شکل‌دهی نهاد‌های اجتماعی با حضور وزیر ارتباطات در کرمان برگزار شد. ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، نخستین همایش ملی و نمایشگاه رسانه‌های نوین و شکل‌دهی نهاد‌های اجتماعی با حضور 400 مهمان داخلی و خارجی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی هایتک کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور و امیر خوراکیان معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، فدائی استاندار کرمان و پورابراهیمی و زاهدی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

حضور 50 میهمان خارجی در نخستین همایش ملی رسانه‌های نوین در کرمانوزیر ارتباطات: صرف بومی کردن فضای مجازی مشکلات ما را حل نمی‌کنددبیر شورای عالی فضای مجازی: برخی‌ها در فضای مجازی در ‌زمین دشمن بازی می‌کنند‌

نخستین همایش ملی و نمایشگاه رسانه‌های نوین و شکل‌دهی نهاد‌های اجتماعی با برگزاری نمایشگاه رسانه‌های نوین در سالن جنب همایش همراه بود.

انتهای پیام/ ع

R7860/P1494/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • درمان پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک برای نخستین بار در دنیا