Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@17:15:20 GMT

با ظرفیت کامل برای خدمت به سیل زدگان بسیج شده ایم

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۶۴۱۸

با ظرفیت کامل برای خدمت به سیل زدگان بسیج شده ایم

اهواز - ایرنا- فرمانده لشکر 92 زرهی ارتش گفت: تمامی ظرفیت های دراختیار و توان موجود برای خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده بسیج شده ایم و شتاب بخشی به بازگشت مردم به منازلشان را در اولویت قرار داده ایم.

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم خدابخش سلیمانی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نصب دومین پل شناورتوسط ارتش در شهرستان حمیدیه اظهار داشت : در منطقه خسرج حدود هفت روستا وجود دارد که به دلیل سیلاب اخیر و طغیان رودخانه کرخه تنها راه ارتباطی آنها به شهرستان حمیدیه تخریب شده و هفته ها است که اهالی این منطقه برای تردد با مشکلات جدی مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مشکلات تردد برای اهالی روستای خسرج باعث شده مردم سیل زده این منطقه در جنگل های اطراف استقرار پیدا کنند که همین امر نیز مشکلات جدی را برای آن‌ها و بخصوص کودکان ایجاد کرده بود.
فرمانده لشکر 92 زرهی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی از ابتدای ورود سیلاب به خوزستان با تمام ظرفیت های خود برای کمک رسانی به مردم سیل زده استان وارد میدان شده و در زمینه بازسازی و رفع مشکلات تردد مردم همچنان پای کار است.
وی بیان کرد: تخریب جاده اصلی شهرستان حمیدیه به روستاهای خسرج باعث شده، ترمیم این جاده نیز با مشکلاتی مواجه شود اما با توجه به نصب این پل شناور تجهیزات مورد نیاز برای بازسازی این مسیر می توانند منتقل شوند .
امیر سرتیپ دوم سلیمانی گفت: بیش از 400 خانواده در جنگل های خسرج سرگردان بودند که با رفع مشکل تردد آنها امید است به زودی به منازل خود بازگردند.
وی تصریح کرد : سیل بند منطقه خسرج نیز به دلیل طغیان رودخانه کرخه آسیب دیده که با وجود این پل شناور، تجهیزات لازم برای ترمیم این سیل بند نیز می توانند به این منطقه انتقال داده شوند .
فرمانده لشکر 92 زرهی ارتش بیان کرد : ایجاد رضایتمندی مردم همواره یکی از اولویت های ما بوده و تا آخرین لحظه نیز در کنار مردم ایستاده ایم.
دومین پل شناور در مناطق سیل زده شهرستان حمیدیه روز پنج شنبه توسط گروه مهندسی رزمی 422 ارتش جمهوری اسلامی در جنوب غرب نصب شد .
همچنین پیش از این گروه مهندسی رزمی 422 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به منظور هدایت آب تالاب شادگان از طریق کانال شاخه منطقه خنافره به سمت خلیج فارس به کمک مردم سیل زده شادگان رفته بود .
این گروه رزمی ارتش پیش از این نیز در 26 فروردین ماه سال جاری با نصب یک پل شناور در شهرستان کارون ، ارتباط منطقه سید هادی و روستاهای جنوبی شهرستان کارون را برقرار کرده بود .
استاندار خوزستان روز چهارشنبه حالت فوق العاده را با توجه به کاهش دبی سدهای این استان در روزهای اخیر و برطرف شدن خطر سیل و آبگرفتگی لغو کرده بود .
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان نیز پیش از این گفته بود که 256 هزار و 701 نفر از تاریخ چهارم فروردین امسال تاکنون در سیل خوزستان امدادرسانی شدند و این امداد رسانی همچنان ادامه دارد.
7152/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سي 98 لشكر 92 زرهي ارتش حميديه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضفعین در نشست هم اندیشی هیئت امنای زائرسرای چهارمحال و بختیاری با تقدیر از زحمات دست اندرکاران زائرسرای این استان، بر اهتمام همه دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا تأکید کرد.

وی افزود: این زائرسرا با هدف استفاده زائرین کم درآمد و محرومان جامعه در شهر مشهد در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید

پیشرفت ۴۵ درصدی زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد

حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این نشست با تقدیر از همکاری مسئولین برای تکمیل زائراسرای استان، ساخت زائرسرا را یکی از مطالبات به حق مردم استان چهارمحال و بختیاری دانست که هدف اصلی خدمت رسانی به اقشار کم توان و نیازمند جامعه است.

وی با اشاره به سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین به روستا‌های سخت گذر شهرستان اردل، از اهتمام سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم این مناطق قدردانی کرد و مطالبه مردم برای احداث جاده مطلوب را یک نیاز و ضرورت اساسی دانست.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست دستورات لازم برای پیگیری امور مربوط به تکمیل زائرسرا را صادر کرد.

زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع با ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در هشت طبقه احداث می‌شود.
این زائرسرا ۳۷ سوئیت با ظرفیت ۱۶۵ نفر و در هشت طبقه ساخته می‌شود که به گفته مسئولان پروژه، تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • زخم معدن کاری بر پیکر شاهوار
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد