Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، روز پنج شنبه در حالی که لباس نظامی به تن داشت در یک مرکز نظامی در کاراکاس، پایتخت این کشور، حضور یافت.

نیکلاس مادورو در سخنانی گفت: اکنون زمان مبارزه فرارسیده است. زمان آن رسیده به تاریخ و جهان نشان دهیم که نیروهای مسلح بولیواری ونزوئلا مستحکم تر، وفادارتر و با صلابت تر از همیشه در مقابل توطئه های براندازانه کودتاچیانی ایستاده است که خود را به دلارهای واشگتن فروخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور ونزوئلا با اشاره به حوادث خشونت بار کودتای روز سی ام آوریل از نیروهای مسلح خواست تا روحیه بالای خود را برای مقابله با خائنان و کودتاچیان حفظ کنند.

او تصریح کرد که سرکرده اپوزیسیون در طرح براندازانه خود شکست خورده و اکنون به دنبال ایجاد یک جنگ داخلی در ونزوئلاست.

نیکلاس مادورو در پایان سخنان خود به همراه رئیس مجلس ملی مؤسسان و وزیر دفاع در مراسمی موسوم به «راهپیمایی وفاداری نظامی به میهن بولیوار» شرکت کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا آمریکای لاتین ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار نافرجام از زندان + فیلم

تعدادی از زندانیان در یکی از زندان‌های ونزوئلا، پس از یکسال و نیم تلاش برای حفر تونل از زندان به بیرون، در نهایت از ایستگاه پلیس سردرآوردند؛ پلیس ونزوئلا در طول ماه‌ها این چند زندانی را تحت نظر داشته است؛ این افراد دوباره دستگیر و به زندان بازگردانده شدند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • جمیله علم الهدی خطاب به غربی ها: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • تحریم‌ ایران به نتیجه نخواهد رسید/ قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد
  • حمله بلاروس به اوکراین؟ | ۲ بیمارستان تخلیه شد
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم