Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:35:14 GMT

تاج گذاری عینک ریبون اصل!

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۶۸۱۶

تاج گذاری عینک ریبون اصل!

تیم بسکتبال نفت آبادان با شکست شهرداری گرگان در سری فینال لیگ برتر توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر بسکتبال که از نیمه دوم سال 97 با حضور 9 تیم استارت خورد و مرحله پلی آف آن در روزهای ابتدایی سال 98 پیگیری شد، امروز به ایستگاه پایانی رسید.


در حالی که فینال لیگ برتر میهمان های غیرمنتظره ای داشت و برخلاف تصور تیم های مدعی و پرستاره شیمیدر و پتروشیمی در مرحله نیمه نهایی متوقف شدند، رقابت تیم های شهرداری گرگان و نفت آبادان امروز به قسمت پنجم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سری فینال با تساوی یک بر یک به میزبانی گرگان پیگیری شد و دیروز آبادانی ها توانستند با استفاده از میزبانی 2 بر یک پیش بیفتد و در آستانه قهرمانی قرار بگیرند.

 

 

 


امروز که هواداران آبادانی به سالن رفته بودند تا شاهد جشن قهرمانی تیم خود باشند، بازی تا لحظات پایانی با حساسیت و جذابیت خاصی دنبال می شد. با اینکه نفت آبادان در بازی چهارم از سری فینال تقریبا در تمام مسابقه از میهمان خود پیش بود، گرگانی ها دست از تلاش برنداشتند و با درخشش بازیکن خارجی خود یعنی پتی به دنبال بازگرداندن نتیجه بازی بودند؛ اگرچه این بازی جذاب که با گزارش آیدین مقیمی از شبکه ورزش پخش می شد، در نهایت با برتری میزبان به پایان رسید.


با وجود تلاش فراوان دست شهرداری گرگان به اندازه کافی به سبد آبادانی ها نرسید تا در نهایت آنها با نتیجه 58 بر 55 بازنده این دیدار حساس باشند و نتوانند کار را به بازی پنجم بکشانند.


بدین ترتیب با کسب سومین پیروزی در فینال لیگ برتر بسکتبال، نفت آبادان با درخشش بازیکنانی همچون مایک رستمپور، محمد حسن زاده، سعید داورپناه، آرن داوودی و البته هدایت حماد سامری توانست جشن قهرمانی خود را برپا کند.


گرگان که برای اولین بار بعد از سال ها حضور در لیگ برتر بسکتبال در فینال کم آورد و باعث شد آبادانی ها به جام قهرمانی لیگ در فصل 97-98 دست پیدا کنند.


پرونده لیگ برتر بسکتبال بعد ازحدود 6 ماه بسته شد تا با قهرمانی نفت آبادان همه ملی پوشان آماده حضور در تیم ملی و موفقیت در جام جهانی 2019 شوند.

 

 

درحاشیه :


*به رغم ظرفیت بسیار کم سالن ۱۷ شهریور در پذیرش تماشاچی اما بیش از دو هزار تماشاچی از ساعت ۱۴ برای تماشای بازی خود را به داخل سالن رسانده بودند و تعداد زیادی نیز که جایی برای بودن در سالن برایشان نبود به رغم گرمای هوا، بازی را از پشت درب سالن دنبال می‌کردند.

 


* تعدادی از هواداران تیم پتروشیمی بندر امام در حمایت از تیم هم استانی خود به سالن آمده بودند و همسو با سایر تماشاچی‌ها از ابتدا تا انتهای بازی به طور مرتب بازیکنان نفت را تشویق می‌کردند، در میان تماشاگران تعدادی آبادانی نیز به چشم می‌خورد که از چند روز پیش از دیگر شهرهای کشور برای حمایت و تشویق تیم به آبادان آمده بودند.


* سالن ۱۷ شهریور آبادان همچون روز گذشته میزبان حضور برخی مسئولان گرگانی اعم از معاون شهردار و بعضی از اعضای شورای شهر گرگان بود ضمن اینکه برخی از هواداران این تیم برای تشویق و حمایت از تیم شأن به آبادان آمده و میهمان آبادانی‌ها بودند.


* خبرنگاران که جایگاهشان توسط تماشاگران تصاحب شده بود چاره‌ای نداشتند جز اینکه بازی را از کنار دست سایر مسئولان و از محلی نزدیک به زمین بازی ببینند و خوبی اش این بود که خبرنگاران از توهین و دشنام در امان ماندند.

 

 

 

 


*پس از اتمام زمان بازی و کسب عنوان قهرمانی بازی‌های لیگ برتر شور و هیجانی خاص و مضاعف سالن محل برگزاری مسابقه را پر کرد و همه تماشاچیان با در آغوش کشیدن یکدیگر این قهرمانی سخت اما شیرین را به یکدیگر تبریک می‌گفتند، در این میان شور، شعف و شادی مسئولان پر تعداد آبادانی حاضر در سالن نیز دیدنی بود.


*در جشن قهرمانی تیم پالایش پخش بازیکنان این تیم با زدن عینک ریبن در لحظه بالا بردن جام این مراسم را تاریخی کردند.آبادان برزیلته!

 

لیگ برتر بسکتبال بسکتبال شهرداری گرگان پالایش نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال بسکتبال شهرداری گرگان پالایش نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی

پرسپولیس برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی می‌جنگد و نساجی برای بقا...

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ فاصله و شاید تصاحب صدر جدول، کار سختی در شهر خسته دارد.

کورس قهرمانی و بقا در لیگ برتر به حساس‌ترین و داغ‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. استقلال با 54 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بیست و سوم قرار گرفته و پرسپولیس، تنها یک امتیاز کمتر دارد. البته سپاهان 46 امتیازی و تراکتور 41 امتیازی هم روی کاغذ، شانس قهرمانی دارند. در قسمت پایین جدول، صنعت نفت آبادان فقط 16 امتیاز جمع کرده و جدی‌ترین گزینه سقوط محسوب می‌شود. استقلال خوزستان 21 امتیازی است و فولاد خوزستان و نساجی با 22 امتیاز، خطر سقوط را به شدت حس می‌کنند. حالا شاگردان اوسمار ویرا برای زنده نگه داشتن امید قهرمانی محکوم به پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند. نساجی هم برای بقا در لیگ برتر باید سه امتیاز را در قائمشهر نگه دارد. البته آمار در بازی‌های اخیر کاملا به سود پرسپولیس است؛ سرخ‌پوشان در هر پنج بازی آخر مقابل نساجی پیروز شده‌اند و در دو بازی برگزارشده در قائمشهر هفت گل به ثمر رسانده‌اند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: نساجی - پرسپولیس

تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:15

ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر

داور: موعود بنیادی فر | کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی | ناظر: محسن قهرمانی

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی