Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز با انجام چهار دیدار برگزار می شود و تیم های لیگ به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

از ساعت 17 نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می روند. نساجی که در زمین خود تنها یک باخت مقابل تیم ذوب آهن اصفهان داشته امیدوار است با حمایت هواداران پرشور خود هر سه امتیاز را کسب کند و 33 امتیازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت نفت هم که در چند هفته اخیر با برد مقابل تیم هایی مثل فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان جان تازه ای گرفته است قصد دارد به روند رو به رشد خود ادامه بدهد. صنعت هم مثل نساجی 30 امتیاز دارد و تقابل دو تیم می توان جالب توجه باشد.

از ساعت 17:30 در مسجدسلیمان تیم های نفت این شهر و سپیدرود رشت به مصاف هم می روند. دیداری که بسیار حساس است و کسب سه امتیاز آن می تواند به بقای یکی از دو تیم در لیگ منجر شود. شاگردان فیروز کریمی و نادر دست نشان به دنبال این هستند تا برنده از زمین خارج شوند و شانس های خود را برای ماندن در لیگ افزایش بدهند. نفت 20 امتیاز دارد و سپیدرود هم با 19 امتیاز منتظر انجام این دیدار خواهد بود. 

از ساعت 18 تیم های پارس جنوبی جم و ذوب آهن اصفهان در جم به مصاف یکدیگر می روند. پارس که به خاطر مشکلات مالی حاشیه های زیادی در هفته های اخیر داشته تاکنون 29 امتیاز بدست آورده و ذوب آهن هم به رغم شکست هفته پیش مقابل سایپا  موفق به کسب 33 امتیاز شده است. تقابل مهدی تارتار و علیرضا منصوریان که زمانی به عنوان بازیکن و مربی در پرسپولیس و استقلال حضور داشتند می تواند تماشایی از آب در بیاید.

از ساعت 19:15 در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان تیم سپاهان میزبان ماشین سازی تبریز خواهد بود. با توجه به توقف پرسپولیس در تبریز و برتری استقلال در تهران تیم سپاهان می خواهد سه امتیاز را بگیرد تا هم به رده دوم برگردد و هم اینکه فاصله خود را با صدر جدول به سه امتیاز کاهش بدهد. ماشین سازی نیز با 28 امتیاز روی پله سیزدهم ایستاده و تلاش می کند به خاطر تراکتورسازی هم شده از سپاهان امتیاز بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشد رقابت لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | برد نزدیک نیکس و دردسر بزرگ قهرمان

نیکس مقابل پیسرز به دردسر افتاد و در نهایت پیروز شد، دردسری که تیمبروولوز برای دنور ناگتس ایجاد کرده اما به این زودی جایی نمی رود.

طرفداری | بامداد سه شنبه به وقت تهران، دو بازی در جریان پلی آف NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این دو بازی رقم خورد.

نیویورک نیکس ۱۲۱-۱۱۷ ایندیانا پیسرز (۰-۱ به سود نیکس)

چند بازیکن بهتر از جیلن برانسن در حال حاضر می شناسید؟ او در این پلی آف عملکردی از خودش ارائه می دهد که تنها از امثال مایکل جردن و لبران جیمز دیده بودیم. نیکس در حالی بازی اول سری را به سود خودش خاتمه داد که اکثر زمان بازی از حریفش عقب بود. با این وجود در کوارتر چهارم با حمایت تماشاگرانش همه چیز را به سود خودش خاتمه داد تا از مزیت بازی خانگی در این سری محروم نشود.

حدس می زنید قبل از جیلن برانسن چه کسی ۴ بازی متوالی با ۴۰+ امتیاز در پلی آف ثبت کرده بود؟ بله، مایکل جردن. برانسن ملقب به برنر (سوزاننده) در این بازی ۴۳/۶/۶ ثبت کرد که ۲۱ امتیاز از این امتیازات در کوارتر چهارم به ثبت رسیدند. دانته دی وینچنزو (۲۵ امتیاز) و جاش هارت (۲۴/۱۳) از سایر عوامل پیروزی نیکس بودند.

دنور ناگتس ۸۰-۱۰۶ مینه سوتا تیمبروولوز (۰-۲ به سود تیمبروولوز)

گرگ ها واقعا ترسناک هستند. تیمبروولوز در این بازی بدون بازیکنی که از بهترین سنتر های دفاعی تاریخ (رودی گوبر) است، مدافع عنوان قهرمانی را در امتیاز تحقیرآمیز ۸۰ نگه داشت. دفاع فوق‌العاده گرگ ها کاری کردند که حالا با نتیجه ۰-۲ به خانه بروند و ناگتس به شدت خطر جارو شدن را احساس کند. آنها دو شکست به تیمی تحمیل کرده اند که فصل قبل تنها با چهار شکست در پلی آف قهرمان شده بود و بازیکنی را در تیمش دارد که در آستانه بردن سومین جایزه (MVP) ارزشمندترین بازیکن فصل عادی قرار دارد.

جمع امتیازات ادواردز و تاونز (هر دو در نهایت ۲۷ امتیاز) در نیمه اول از کل تیم دنور ناگتس بیشتر بود. تعداد فیلدگل های جمال موری از ترن اور های او کمتر بود. نیکولا یوکیچ در دو بازی این سری میانگین ۵.۵ ترن اور داده است! پلاس ماینس ارون گوردون در این دو بازی ۵۷- است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | برد نزدیک نیکس و دردسر بزرگ قهرمان
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • پرسپولیس و دلهره بزرگ در شهر خسته
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد