Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@11:17:56 GMT

شرکت ۱۰۰ نفر در مسابقات قرآن اوقاف ماکو و چالدران

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۷۱۳۷

شرکت ۱۰۰ نفر در مسابقات قرآن اوقاف ماکو و چالدران

اسماعیل اسکندرزاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماکو و چالدران، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفت: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های ماکو و چالدران با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور ۱۰۰ نفر از قاریان، علاقمندان و چهره‌های قرآنی شهرستان‌های ماکو و چالدران در دو گروه برادران و‌خواهران ترتیب یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ماکو و چالدران خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در ۵ رشته قرائت، ترتیل، حفظ، دعاخوانی و اذان
در محل مسجد ولیعصر(عج) شهرستان ماکو برگزار گردید که از هر رشته نفرات برتر به مرحله استانی اعزام خواهند شد.
وی یادآور شد: در قسمت برادران در رشته قرائت مهدی خورابلو، در رشته ترتیل حسین احیایی، در رشته دعاخوانی حامد رسول‌زاده و در رشته اذان نیز محمود عزیزی‌نژاد مقام اول را به‌نام خود ثبت کردند.
اسکندرزاده گفت: در رشته قرائت حوزه خواهران نیز سمیه حسنی، در رشته ترتیل فاطمه نجفی، در رشته دعاخوانی رقیه یهی، در رشته حفظ ۵ جز عارفه هاشم‌‌پور، در رشته حفظ ۱۰ جزء کوثر حسن‌زاده، از ماکو و در رشته حفظ ۱۰ جزء مهربان شکوهی از چالدران مقام‌های اول را به خود اختصاص دادند.
رئیس اداره اوقاف ماکو و چالدران در پایان با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در مسابقات شهرستانی قرآن کریم در ماکو، افزود: همچنین مقام‌آوری چهره‌های جدید و نو در این مسابقات بیشتر از سالهای گذشته به چشم می‌خورد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن فعالیت های قرآنی اوقاف و امور خیریه مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری از ثبت نام بیش از هزار و ۹۰۰ نفر در این مرحله از آزمون خبر داد و گفت: جشنواره امسال به سه صورت تلفنی، مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

فلاح خوش مشرب، افزود: همه کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در همه سنین و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: از هزار و ۶۱۹ نفر که در این مرحله شرکت کرده اند ۸۰۰ نفر بانوان و ۸۱۹ نفر آقایان هستند، همچنین ۱۷۶ نفر در بخش اذان، ۳۴۶ نفر در بخش حفظ جزء ۳۰، ۴۷ نفر در مداحی، ۵۴۶ نفر در بخش قرائت و ۴۴۶ نفر در بخش تفسیر حضور دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران