Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در طول تاریخ بارش قورباغه، ماهی، مار و حتی سنگ در بعضی نقاط دنیا گزارش شده است. حتی شایعه بارش توپ‌های گلف از طرف یکی از ساکنان شهر فلوریدا هم گفته شده بود که در برخی موارد، این گزارش‌ها به راحتی قابل توضیح بودند. اما بین آن‌ها بارش عجیبی از ماده ژله‌ای هم بوده که تا امروز توضیح دقیقی برای آن داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید: ۹ اتفاق مرموز و دلهره‌آور در پارک‌های ملی جهان که توضیحی برای آنها وجود ندارد+تصاویر

در هفتم آگوست سال ۱۹۹۴ در شهر «اوکاویل» واقع در ایالت واشنگتن، ساعت حدود سه صبح، بارشی عجیب آغاز شد. قطره‌ها، شفاف و گلوله‌ای از جنس ژلاتین و به اندازه دانه برنج بودند. همان روز تعدادی از مردم به بیماری سختی دچار شدند که علایمی همچون مشکل در تنفس، سرگیجه، تاری دید و تهوع داشتند. تعداد زیادی از گربه‌ها و سگ‌های خیابانی که در تماس مستقیم با این ماده قرار گرفته بودند، بیمار شدند و مردند. عجیب این که در طول سه هفته، شش بار این بارش اتفاق افتاد.

یکی از شهروندان، نمونه‌ای از این مواد ژلاتینی عجیب را جمع‌آوری کرد و به آزمایشگاه تخصصی در یک بیمارستان محلی برد. کارشناسان متوجه شدند این ماده حاوی گلبول‌های سفید خون انسان است.

بررسی موضوع به وزارت بهداشت محول شد. محققان میکروب‌شناس بعد از آزمایش نتیجه گرفتند که این ماده ژلاتینی دو نوع باکتری دارد که یکی از آن‌ها به‌طور طبیعی در سیستم گوارشی انسان نیز موجود است.

فرض را بر این گذاشتند که شاید این مواد از یک هواپیمای در حال عبور افتاده اند که البته این خلاف قانون بین‌المللی تخلیه ضایعات از هواپیما‌های در حال پرواز است. آزمایش‌های دیگر منجر به این فرضیه شد که شاید در آزمایش سلاح‌های جنگی نیروی هوایی روی ستاره‌های دریایی در اقیانوس آرام، موجودات متلاشی شده در هوا پراکنده و روی شهر اوکاویل نازل شده باشند. هرچند نیروی هوایی این موضوع را به شدت تکذیب کرد. گروهی نیز آن بارش را نتیجه انفجار چند سفینه فضایی توسط ارتش و انهدام بدن موجودات فرازمینی می‌دانستند.

دانشمندان از آن زمان تا به حال هیچ‌وقت نتوانستند رابطه بین باکتری‌ها و بیماری و البته علت بارش این باران ژلاتینی را دقیقا درک کنند و داستان این بارش عجیب بین حقیقت و شایعه همچنان باقی مانده است.

انتشار این مطلب دلیل بر تایید محتوای آن نمی باشد.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

بارش ماده ژلاتینی به جای باران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وحشتناک ترین ها جالبترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حفره بزرگ در‌ زمین اهواز پس‌ از باران (فیلم) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم) مجرم خیلی خطرناکی که هنوز خبری از دستگیری‌اش نیست! مردم می‌پرسند: اگر مثلا یک روحانی را کتک زده بود، زودتر شناسایی نمی‌شد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • سلطان آسمان ایران در خطر انقراض/ عکس
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • سلطان آسمان ایران در خطر انقراض است | گزارش همشهری از وضعیت عقاب طلایی ایران
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه