Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رسانه پاکستانی: فشار به ایران سودی برای آمریکا نخواهد داشت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، این روزنامه انگلیسی زبان در سرمقاله خود افزود: در صورتی که واشنگتن به دنبال تغییر نظام در ایران باشد، جمهوری اسلامی به طور موثر پاسخ سیاسی و نظامی به این اقدام خواهد داد.
این روزنامه نوشت؛ دونالد ترامپ سال گذشته و به صورت یکجانبه از توافق هسته ای خارج و مدعی شد که ایران به وعده های خود عمل نکرده است در حالی که آژانس بین المللی انرژی اتمی و دیگر امضاکنندگان برجام ضمن اختلاف با آمریکا به همکاری خود با ایران ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده این مطلب اضافه کرد: انگیزه آمریکایی ها برای پیشبرد اهداف ضدایرانی چیست؟ چند تن از مقامات دولت ترامپ می گویند که کاخ سفید به دنبال تغییر نظام در ایران نیست، ادعایی که بارها و بارها از سوی تهران رد شده است با این حال آمریکایی ها می گویند که آنان می خواهند با تمدید نکردن معافیت نفتی ایران و بازگرداندن تحریم ها زندگی ایرانیان را دشوار کرده و مردم را علیه دولت تحریک کنند.

این روزنامه پاکستانی نوشت: آمریکایی ها به دنبال تغییر آن دولت ها و نظام هایی هستند که مخالف منافع آنان هستند.

در این مطلب آمده است: استفاده از زور و تهاجم به عنوان ابزاری برای تغییر نظام در منطقه خاورمیانه موضوعی جدید نیست. این پدیده جدای از بحران های انسانی، بسیار هزینه بر است. صدام حسین سال هاست که رفت اما عراق تا امروز در حال مبارزه برای دموکراسی و علیه داعش است. در سوریه هزاران نفر کشته و بی خانمان شدند اما نظام هیچ تغییری نکرد.

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اخیرا در حساب توئیتر خود نوشت: بولتون و «تیم ب» مردم ایران را آماج تروریسم اقتصادی قرار داده‌اند. ظریف در این توئیت افزود: جان بولتون و تیم بی‌ می‌گویند مردم ایران شایسته‌ وضعیتی بهتر هستند ولی در عین حال اعتراف کرده‌‌اند که به دنبال توهم خود برای تغییر نظام، مردم ایران را آماج تروریسم اقتصادی و حتی جنگ قرار داده‌اند. آیا دونالد ترامپ اجازه خواهد داد آنها رویای خود برای یک جنگ بی‌پایان دیگر را محقق کنند؟

از سوی دیگر آمریکا بدنبال افزایش فشارها به ایران بوده و در این راستا از تمدید معافیت خرید نفت ایران از سوی هشت کشور دیگر خودداری کرد.

بر این اساس ترامپ با اعلام تحریم صادرات نفت ایران از ماه می، کشورهای دیگر را نیز که به خواسته آمریکا عمل نکنند تهدید به اعمال تحریم کرده است.
انتهای پیام /*

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان صادرات نفت خواسته امریکا افزایش فشارها خودداری تهدید تحریم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری آژانس فرانس پرس امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) از حکم دادگاه نیویورک برای جریمه ترامپ خبر داد.

بر اساس اعلام این رسانه، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در جریان محاکمه اش در نیویورک به دلیل اهانت به دادگاه ۹ هزار دلار جریمه شده است.

قاضی دادگاه نیویورک، امروز دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهور پیشین آمریکا را به پرداخت ۹ هزار دلار جریمه محکوم کرد و اخطار داد که تداوم نقض ممنوعیت صحبت درباره دادگاه، می‌ تواند منجر به بازداشت او شود.

بر اساس دستور قاضی «خوان مرچان» دونالد ترامپ اجازه ندارد هرگونه حمله کلامی علیه شاهدان، اعضای هیأت منصفه یا کارکنان دادگاه و نزدیکان آن‌ ها انجام دهد.

«مرچان» به ازای هر مورد نقض این دستور، هزار دلار جریمه برای ترامپ در نظر گرفت و دستور داد ۷ نوشته او که «توهین‌ آمیز» بود از شبکه اجتماعی تروث‌سوشال و وب‌ سایت کارزار تبلیغاتی او حذف شود.

قاضی مذکور هنگام صدور این حکم گفت: بدین وسیله، به متهم هشدار داده شد که دادگاه تداوم نقض آگاهانه دستورات قانونی‌ اش را نمی‌ پذیرد و اگر ضروری و مناسب بداند، بازداشت تنبیهی اعمال خواهد کرد.

نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی در سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی متهم شده است.

کد خبر 6093570

دیگر خبرها

  • دروغ اجباری؛ سیاست رسانه‌های مدعی آزادی
  • چگونه «وعده صادق» جَو اعتراضات دانشگاهی آمریکا برای غزه را تغییر داد؟
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • توانمندی دفاعی ایران از نگاه غرب؛ از فتوشاپ تا تغییر محاسبات
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا
  • تجمع دانشجویان پاکستانی در همبستگی با حامیان فلسطین در آمریکا+عکس
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد