Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

  دانلود Infinite Painter FULL v6.3.11 - نرم افزار نقاشی برای اندروید

شاید تا به حال شده  که بخواهید نقاشی کنید و هنر خود را  در این زمینه به تصویر بکشید. نرم افزار Infinite Painter FULL یک نرم افزار همه چیز تمام در زمینه نقاشی است. این نرم افزار روی سیستم عامل های اندروید و آی‌اواس قابل اجراست. ویژگی های بسیار خوب و کاربردی این نرم افزار آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز کرده است.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Search Duplicate File 4.95 برنامه حذف فایل های تکراری در اندروید

ممکن است بسیاری از فایل ها را دانسته یا نادانسته در پوشه های مختلف در دستگاه اندرویدی خود کپی کرده باشیم که این کار موجب پرشدن حافظه آن خواهد شد. یکی از بهترین روش های خالی کردن حافظه گوشی یا تبلت، حذف کردن نسخه های تکراری فایل های یکسان است.

برای این کار بهترین نرم افزار ارائه شده  برنامه Search Duplicate File است که به دقتی فراوان حافظه دستگاه را جستجو کرده و فایل های تکراری را برای حذف به شما ارائه می‌کند و با انتخاب نسخه های تکراری آن ها را حذف کنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Speedtest.net Premium 4.3.3 نرم افزار تست سرعت اینترنت اندروید

Speedtest نرم افزاری است که می توانید با استفاده از آن سرعت اینترنت (دانلود و آپلود) خود را بسنجید. برای تست سرعت فقط یک لمس کافی است و در کمتر از 30 ثانیه می‌توانید نتیجه آن را ببینید. میلیون‌ها نفر از کاربران از این نرم افزار برای تست سرعت اینترنت استفاده می کنند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Soccer Stars 4.2.1 – بازی ستاره های فوتبال اندروید

امروزه بازی های آنلاین در میان مخاطبان طرافداران بسیاری پیدا کرده‌اند. این بازی ها به دلیل ماهیت اجتماعی که دارند برای کاربران جذاب هستند.Soccer Stars نیز از این قبیل بازی ها است که توانسته با گیم پلی بسیار جذاب خودش، گیمرهای بسیاری را به خود جذب کند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Maxthon Web Browser 5.2.3.3241 - مرورگر Maxthon برای اندروید

زیبایی در عین کارایی می‌تواند یک مرورگر را به پرطرفدارترین مرورگر وب تبدیل کند؛ این اتفاق برای ماکستون افتاده است.

ماکستون که یکی از قدیمی های حوزه نرم افزار مرورگر وب است، به زیباترین مرورگر وب نیز معروف شده است. ایده ساخت این نرم افزار برای زیبا کردن مرورگر اینترنت اکسپلورر در سال 2000 میلادی توسط یک چینی به واقعیت تبدیل شد و اکنون جزو پرطرفدارترین مرورگرها شناخته می‌شود. البته از سرعت فوق العاده آن هم نباید غافل شد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود BlackPlayer EX 20.47 موزیک پلیر قدرتمند برای آندروید

پخش کننده های موسیقی یکی از نرم افزارهای ضروری دستگاه های هوشمند هستند. بهتر است نرم افزاری انتخاب شود که قابلیت های متنوع تری هم داشته باشد.

BlackPlayer EX یک پخش کننده موسیقی فوق العاده، متفاوت و کم نظیر و از محبوب ترین برنامه های پخش موسیقی به شمار می رود که تمامی قابلیت ها و ویژگی های پلیرهای موسیقی معروف را به صورت یکجا در خود برایتان به ارمغان می آورد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Camera360 Ultimate 9.5.4 - نرم افزار دوربین پیشرفته اندروید

نرم افزار Camera360 Ultimate با حدود 500 میلیون دانلود در فروشگاه های اندروید و آی‌اواس به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن‌های عکاسی برای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. با استفاده از افکت‌ها و فیلترهایی که در این نرم افزار وجود دارد، می توانید به تصاویر خود جلوه خاصی ببخشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود برنامه دانلود نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم

در آخرین دیدار هفته سی و سوم لالیگای اسپانیا، تیم بارسلونا میزبان والنسیا بود که با درخشش لواندوفسکی با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسید.

در این بازی ابتدا فرمین لوپز در دقیقه ۲۲ بارسا را پیش انداخت، اما در ادامه خفاش‌ها دو گل زدند و تا در نیمه نخست پیروز به رختکن بروند. البته در ثانیه‌های پایانی وقت‌های تلف شده نیمه نخست، دروازه بان والنسیا خارج از محوطه جریمه توپ را با دست لمس کرد و از زمین بازی اخراج شد تا این تیم در نیمه دوم ۱۰ نفره بازی کند. نیمه‌ای که لواندوفسکی در آن درخشید و هت تریک کرد تا بارسلونا چهار بر دو پیروز این مسابقه شود.

شاگردان ژاوی با این پیروزی ۷۳ امتیازی شد و دوباره رتبه دوم را از خیرونا پس گرفت. والنسیا هم با ۴۷ امتیاز هشتم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • اسیر در دیوار زرد: اینجا دارم هدر می‌روم!
  • (ویدئو) ساکنان تالاب‌های افسانه‌ای عراق از خشکسالی می‌ترسند
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید/ فیلم
  • ایموجی صوتی؛ قابلیت بسیار عجیب نرم‌افزار تماس اندروید
  • فرار رئال از جهنم آلیانز؛ همه چیز به اسپانیا کشیده شد
  • فرار بوفالو عظیم الجثه از چنگال شیرهای گرسنه | ویدئو
  • بارسلونا ۴-۲ والنسیا/ لواندوفسکی بلای جان خفاش‌ها شد+ فیلم