Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@07:12:42 GMT

صعود سراسری زائران با رمز یا زهرا به ارتفاعات بازی دراز

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۷۶۷۰

صعود سراسری زائران با رمز یا زهرا به ارتفاعات بازی دراز

دقایقی پیش، صعود سراسری بسیجیان، زائران، کاروان‌های راهیان نور و اقشارمختلف مردم با رمز «یا زهرا» به ارتفاعات بازی دراز آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، دقایقی پیش با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان، زائران و کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز با رمز مقدس «یا زهرا» آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام صورت گرفته همزمان با این صعود سراسری، برنامه‌های راهیان نور سال ۹۸ نیز افتتاح خواهد شد.

برنامه‌های بزرگداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز طی شب گذشته آغاز شده و امروز با صعود سراسری حدود ۳۰ هزار نفر از اقشار مختلف و بسیجیان سراسر کشور به ارتفاعات بازی دراز در منطقه عمومی سرپلذهاب از استان کرمانشاه ادامه یافته است.

سال گذشته نیز حدود ۲۹ هزار نفر به ارتفاعات بازی صعود کردند که ۱۱ هزار نفر آن از استان کرمانشاه بود.

مراسم بزرگداشت عملیات بازی دراز نیز شب گذشته در در جوار حرم احمد ابن اسحاق برگزار شد و فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هم سخنران این مراسم بود.

پس از صعود زائران به ارتفاعات بازی دراز پایان بخش برنامه‌های بزرگداشت عملیات بازی دراز سخنرانی سردار فضلی، فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) خواهد بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف

سیما جوهری نیا در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات دور برگشت لیگ دسته یک بسکتبال بانوان کشور با حضور تیم‌های زربام‌پارت خراسان شمالی، جوادالائمه شهرکرد، یاران داریوش نهاوند و فولاد هرمزگان به میزبانی خانه بسکتبال بجنورد برگزار شد.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی گفت: بعد از اتمام دور برگشت این رقابت‌ها، رنکینگ نهایی تیم‌ها مشخص خواهد شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله پلی‌اف مشخص خواهند شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت موفق شد در بازی اول با نتیجه ۸۲ بر ۶۱ از سد تیم فولاد هرمزگان بگذرد و در بازی دوم موفق شد با نتیجه ۸۶ بر ۷۵ از سد نماینده شهرکرد بگذرد و در بازی سوم با نتیجه ۶۴ بر ۵۴ از سد تیم یاران داریوش نهاوند گذشتند و به عنوان تیم اول گروه به مرحله پلی‌اف صعود کرد.

کد خبر 6095883

دیگر خبرها

  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر