Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@15:56:46 GMT

ورود محموله کمک های مردم آذربایجان غربی به سیل زدگان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۷۸۳۹

ورود محموله کمک های مردم آذربایجان غربی به سیل زدگان ایلام

سرهنگ جمال شاکرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این محموله توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج استان آذربایجان غربی جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: اقلامی که به استان ایلام تحویل داده شده شامل مواد خوراکی مانند برنج، گوشت، روغن نباتی، قند و شکر و همچنین پوشک، پتو و فرش و… است که بتواند بخشی از آلام مردم سیل زده در استان ایلام را تسکین دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکرمی افزود: سپاه استان ایلام در همه زمینه‌ها برای خدمات رسانی به مردم سیل زده استان ورود کرده است.

وی افزود: در زیرساخت‌ها کمک‌های بسیار خوبی شده از جمله اینکه جاده ۱۵ کیلومتری روستاهای عرب رودبار در روزهای آتی آماده بهره برداری است.

وی تصریح کرد: ایجاد موکب ها، سهمیه جیره خشک یک ماهه با همت مسئولان آذربایجان غربی و اراک و همچنین بخش‌های بهداشتی، درمانی، توزیع چادر از دیگر خدمات ارائه شده بوده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بیان داشت: در بحث ساخت منازل نیز تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد امضا شده است.

کد خبر 4606816

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه ایلام استانداری آذربایجان غربی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام

                                                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی،از ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفر‌های بین شهری ایجاد می‌کند.   وی افزود: رانندگان  در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خود داری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.   رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: اطمینان از آماده بکار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک کن خودرو و هم چنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری می‌باشد.

دیگر خبرها

  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • ورود پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده به ایلام
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام