Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:29:43 GMT

یارانه های پنهان ساماندهی شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۷۸۶۱

یارانه های پنهان ساماندهی شود

تهران - ایرنا- رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: یارانه های پنهان باید شفاف سازی و از این منابع برای اصلاح زیرساخت ها بهره برداری شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا از خانه ملت، محمدرضا عارف با بیان این مطلب اضافه کرد: ساماندهی یارانه ها، افزایش تولید و اصلاح زیرساخت ها را به همراه خواهد داشت.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم هدفمندی یارانه ها در کشور، تصریح کرد: پرداخت یارانه پنهان در اقتصاد کشور بحثی جدی است و ساماندهی آن عزم همه جانبه می طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: یکی از مواردی که این فراکسیون در حوزه اقتصادی با اولویت دنبال می کند، ساماندهی یارانه ها است؛ بحث جدی و قدیمی هدفمندی یارانه ها، این موضوع دهه 70 و 80 باید به صورت جدی و عملی دنبال و اجرایی شود.
به گفته عارف، یارانه ها باید هدفمند و به افراد ذی حق پرداخت شود و یارانه های پنهان نیز باید شفاف شود و از این منابع برای افزایش تولید، اصلاح زیرساخت ها و رفاه اجتماعی بهره گرفت.
رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ابراز امیداوری کرد با همکاری دستگاه های دیگر موضوع هدفمندی واقعی یارانه ها در قالب یک طرح امسال در مجلس مصوب شود.
سیام**7329 **1559

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي فراكسيون اميد يارانه پنهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به جدول شماره ۱۴ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان «جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه ها (تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۳) »، با تصویب این جدول موافقت کردند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901331

دیگر خبرها

  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • ۳۱ درصد منابع پیش‌بینی‌شده هدفمندی یارانه‌ها محقق نشده است
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم