Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@22:44:54 GMT

ورود کمیسیون قضایی مجلس به دلال‌بازی در بازار خودرو

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۸۰۷۰

ورود کمیسیون قضایی مجلس به دلال‌بازی در بازار خودرو

عضو کمیسیون مجلس با اشاره التهابات اخیر در بازار خودرو گفت: کمیسیون حقوقی و قضایی در جلسه روز یکشنبه خود با دعوت از مسئولان ذی‌ربط با جدیت بحث دلال‌بازی در بازار خودرو را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی‌پور نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به التهابات اخیر در بازار خودرو گفت: یکی از دستور کارهای جلسه یکشنبه کمیسیون قضایی بدون شک پیگیری نوسانات قیمت‌ها بویژه در بازار خودرو است قیمت‌های عجیبی که امروز در بازار خودرو شنیده‌ می‌شود، به هیچ وقت قابل قبول نیست و داد مردم را در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به التهابات اخیر در بازار خودرو تاکید کرد:‌ اگر متولیان حوزه تنظیم بازار توانایی مدیریت بازار کشور را ندارند، از مردم عذخواهی کرده و استعفا دهند.   بنابر گزارش تسنیم، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی همچنین خطاب به رئیس قوه قضاییه گفت: از  آقای رئیسی درخواست می‌کنیم که با جدیت هر چه تمام‌تر به موضوع احتکار کالا و همچنین نوسانات قیمت خودرو ورود کرده و با مظاهر فساد برخورد کند.    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا پیشنهاد کرده است که شبکه اجتماعی تیک تاک به طور کامل در اتحادیه اروپا فیلتر شود.

براساس گزارش آر تی، پولیتیکو نوشت که فون در لاین در پاسخ به سوالی درباره فیلترینگ تیک تاک گفت که بعید نیست این اتفاق بیافتد. او خاطرنشان کرد که کمیسیون اروپا به اولین سازمانی در جهان تبدیل شده است که کارمندان آن از نصب تیک تاک بر روی تلفن‌های کاری خود منع شده اند.

پیش از این جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا لایحه‌ای را امضا کرد که توسط هر دو مجلس این کشور تصویب شد، که بخشی از آن ممنوعیت شبکه‌های اجتماعی تیک تاک بود.  نمایندگان مجلس آمریکا ادعا می‌کنند این برنامه به دلیل ارتباط بایت دنس با حزب کمونیست چین (CCP) حریم خصوصی آمریکایی‌ها را تهدید می‌کند.

سخنگوی تیک‌تاک در واکنش به تصویب قانون ممنوعیت تیک تاک در بیانیه‌ای اعلام کرد: مایه تاسف است که مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای را تصویب می‌کند که حق آزادی بیان ۱۷۰ میلیون آمریکایی را زیر پا گذاشته، ۷ میلیون کسب و کار آمریکایی را تخریب و پلتفرمی که سالانه ۲۴ میلیارد دلار به اقتصاد ایالات متحده کمک می‌کند را از بین می‌برد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • انتظار موج جدیدی از خدمت به منظور رضایتمندی شهروندان
  • ورود چهره‌های جدید و احتمال شکل‌گیری جریانات نوپا در مجلس
  • جییو 07 ؛ یک سدان عالی از جیلی در آستانه ورود به بازار قرار دارد (+تصاویر)
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • مالیات یا کمیسیون دولت از سفته بازی
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • کمیسیون اروپا ممکن است تیک‌تاک را فیلتر کند