Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری، اولین جلسه هم اندیشی پیشکسوتان ستاد امداد و پشتیبانی ومدیران مجتمع های آموزشی دوران دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه تیمور نظری فرد مدیریت دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه اظهار داشت: ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان، کشور را بیمه و دشمنان را ناامید می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان آماده همکاری در راستای استفاده از خاطرات و رشادت های پیشکسوتان دفاع مقدس جهت دانشجویان این دانشگاه را دارد.

در ادامه احمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان ضمن تقدیر و تشکر از میزبانان این هم اندیشی به ضرورت ضبط و ثبت خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تاکید نمود.

حبیب الله آقاخانی مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور نیز با حضور در این جلسه به بیان خاطراتی از ایستادگی و مقاومت، شجاعت، ایمان، ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس پرداخت و یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی اظهار داشت: جمع آوری خاطرات رزمندگان و جانبازان می تواند برای همه مردم بویژه دانشجویان جهت آشنایی با رشادت ها و فداکاری های شهدای گرانقدر الگو پذیر و اثر گذار باشد.

سرهنگ آذر معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع )استان هم در این نشست تصریح کرد: سپاه پاسداران و بسیج از برگزاری این چنین جلساتی استقبال و حمایت می کند و برگزاری چنین نشست هایی را ارج می نهد.

در ادامه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در فضای صمیمی به بیان خاطرات تلخ و شیرین ایام جبهه و جنگ پرداختند.

در انتهای این هم اندیشی نادر امینی دبیر برگزاری این همایش با قدر دانی از حضور پیشکسوتان و رزمندگان یاد و خاطره و راه پرفروغ و افتخارآمیز شهیدان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشت و به اهداف برگزاری این نشست پرداخت.

گرفتن عکس یادگاری و گپ و کفت دوستانه پایان بخش جلسه هم اندیشی پیشکسوتان ستاد امداد و پشتیبانی ومدیران مجتمع های آموزشی دوران دفاع مقدس بود. شهرانی مشاور رییس دانشگاه فرهنگیان در امور ایثارگران، سرهنگ موسوی مسئول بسیج فرهنگیان استان، رسولی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش، نیکخواه رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از میهمانان ویژه این مراسم معنوی بودند.

انتهای پیام/

286 / 167 دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری دفاع مقدس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر