Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@10:30:22 GMT

فواید و معجزه‌های سجده بر خاک

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۸۱۳۴

فواید و معجزه‌های سجده بر خاک

به گزارش جهان نيوز، بدن شما به طور روزانه مقدار زیادی امواج الکترو مغناطیس را دریافت می کند. شما امواج الکترو مغناطیس را از طریق تجهیزات الکتریکی که استفاده می کنید و نمی توانید کنار بگذارید دریافت میکنید، همچنین از طریق لامپهای روشن که حتی برای یک ساعت هم خاموش نمی شوند.

یعنی شما منبعی هستید که مقدار زیادی امواج الکترو مغناطیس را دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارتی دیگر شما با امواج الکترو مغناطیس شارژ می شوید بدون اینکه بفهمید.

آیا سردرد دارید؟

آیا احساس ناراحتی می کنید؟

آیا تنبلی در کار و درد در مکان های مختلف دارید؟

شاید علت همه اینها وجود الکترو مغناطیس در بدن باشد!

دانشمندان تحقیقاتی را شامل یافتن بهترین روش برای خارج کردن امواج الکترو مغناطیس که به بدن آسیب می رساند انجام داده است. محققان دریافتند که شما با گذاشتن پیشانی تان بیشتر از یک بار بر زمین، امواج الکترومغناطیس مضر را تخلیه خواهید کرد.

بنابراین اگر می خواهید این مشکلات را برطرف سازید، باید سر را بر خاک بگذارید تا امواج الکترونیکی مثبت تخلیه شود!

آنچه این تحقیق را بیشتر شگفت انگیز می کند این است که باید پیشانی تان را بر خاک بگذارید! و آنچه شگفت انگیزتر است اینکه بهترین راه که پیشانی تان را بر خاک بگذارید حالتی است که رو به مرکز زمین باشد چرا که در این حالت امواج الکترو مغناطیس بهتر تخلیه خواهد شد.

و بیشتر تعجب خواهید کرد وقتی بدانید براساس اصول علمی، ثابت شده که شهر مکه مرکز زمین است و کعبه درست در مرکز زمین واقع شده!

بنابراین سجده در نمازتان بهترین راه برای تخلیه سیگنالهای مضر از بدن است. این همچنین کمال مطلوب برای نزدیکی به قادر مطلق است، او که جهان را اینگونه خلاق آفریده است.
البته لازم به ذکر است که ما به خاک نمی افتیم تا امواج الکترومغناطیسی تخلیه شوند بلکه برای اطاعت از پروردگار دانا و حکیم سجده می کنیم و سجده کمال مطلوبِ نزدیکی با قادر مطلق است.

منبع:فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۸۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و با فعالیت متناوب امواج بارشی، رگبار باران و رعد و برق همراه با وزش باد گاهی شدید و احتمال گرد و خاک  و در نقاط مستعد بارش تگرگ  همراه با تندباد لحظه ای تا اوایل هفته آینده پیش بینی می شود.

محمدپور افزود: علاوه بر آن احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها، احتمال برخورد صاعقه و خسارت به سازه های موقت در اثر تندباد لحظه ای وجود دارد.

توصیه می شود دستگاههای اجرایی آمادگی آبگرفتگی معابر شهری و سیلابی شدن مسیل ها را داشته باشند.

وی ، شهروندان خواست در این مدت از تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری نموده و احتیاط در فعالیتهای کوهنوردی، ترددهای شهری و جاده ای، محکم سازی سازه های سبک، گلخانه ها و بنرهای تبلیغاتی و توجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی را مد نظر قرار دهند.

 

 

دیگر خبرها

  • چرا به سمت قبله نماز می‌خوانیم؟ + دلائل علمی
  • نماهنگ/ تو را است معجزه در کف... عصا بیفکن!
  • فواید و خواص آب سیب زمینی
  • خواص ریواس و فواید آب ریواس برای جوانسازی و لاغری + عوارض
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم)
  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • فواید و مضرات روغن حیوانی