Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:50:42 GMT

وزش باد شدید در تهران طی فردا

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۸۲۴۵

وزش باد شدید در تهران طی فردا

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها طی امروز جمعه (۱۳ اردیبهشت) از وزش باد شدید در پایتخت طی فردا (۱۴ اردیبهشت) خبر داد.

حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۱۳ اردیبهشت) است، اظهار کرد: به همین دلیل امروز در برخی ساعات ، افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به تدریج با تغییر شرایط جوی در طول روز، بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد افزوده می‌شود و وزش باد در برخی ساعات افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال دارد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها به ویژه ذرات معلق طی برخی ساعات امروز، تصریح کرد: افزایش میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر سبب می‌شود که وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط بهتری قرار گیرد.

شهبازی در ادامه گفت: با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی فردا (۱۴ اردیبهشت) برای برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متر بر ثانیه و بارش باران انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه بر این اساس ناپایداری‌های جوی طی فردا کاهش نسبی غلظت آلاینده‌ها را به دنبال دارد، اظهار کرد: از این رو وضعیت کیفیت هوای پایتخت نسبت به صبحگاه بهبود پیدا می‌کند همچنین تا روز آینده دمای هوا در پایتخت روند افزایشی دارد.

شهبازی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۸۸ در شرایط سالم قرار داشت، تصریح کر: کیفیت هوای تهران هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۸۸ همچنان در شرایط سالم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزش باد شدید هواي سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۲ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۶ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۴ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6092663 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • کیفیت قابل‌قبول هوای تهران در یازدهمین روز اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق