Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:09:00 GMT

مالکان 3300 واحد مسکونی آسیب دیده از سیل به بانک معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۸۲۸۱

مالکان 3300 واحد مسکونی آسیب دیده از سیل به بانک معرفی شدند

گرگان- مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: مالکان سه هزار و 300 واحد آسیب دیده از سیل در مناطق شهری و روستایی گلستان در دو قالب تعمیر و احداثی جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمدتقی زمانی نژاد شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین آمار ثبت شده در خصوص واحد های خسارت دیده از طوفان، سیل و رانش زمین در گلستان تا به امروز به عدد 17 هزار و 800 واحد مسکونی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بگفته وی، 7300 واحد مسکونی باید نوسازی و دوباره احداث شود و از این تعداد 10 هزار و 500 واحد تعمیری و نیازمند مرمت هستند .
زمانی نژاد گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان برای ساخت مسکن در شهرها 500 میلیون ریال وام و 120 میلیون ریال کمک بلاعوض و در روستا 400 میلیون ریال وام به همراه 100 میلیون ریال کمک بلاعوض، برای تعمیر هر مسکن، 150 میلیون ریال و 40 میلیون ریال کمک بلاعوض و 50 میلیون ریال کمک بلاعوض معیشتی پرداخت می کند.
وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان دستگاه تخصصی ساخت مسکن به ویژه در بازسازی خانه های حادثه دیده است، از آغاز عملیات آواربرداری، پی کنی و غیره واحدهای مسکونی خسارت دیده در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.
وی گفت: حدود 9 هزار فقره پرونده هم آماده معرفی به بانک ها هستند که امیدواریم با تعامل خوب و همکاری مردم و بانک ها با بنیاد مسکن استان شاهد انقلابی در نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در سطح استان باشیم.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بنياد مسكن ساخت و ساز استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان