Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رامسر، دانشگاه آزاد اسلامی در دومین دوره مسابقات بتن پرمقاومت با پنج تیم شرکت کرد که سه تیم آن توانستند با راهنمایی و نظارت دکتر مجید پورامینیان مدیر گروه و دکتر ایمان صدری نژاد عضو هیات علمی گروه عمران واحد رامسر مقام های دوم، پنجم و برنده تیم اخلاق شوند.

تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات مرحله ساخت بتن را در ۶ اردیبهشت ماه در موسسه رحمان انجام داده و در مرحله نهایی مقاومت سنِ هفت روزه بتن های ساخته شده توسط داوران مورد سنجش قرار گرفته و در پایان تیم های برتر معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پارسه متشکل از موسی عسگرزاده، هدیه ساسان پور و محدثه کاکویی نائب قهرمان و تیم ترا متشکل از ایمان فلکی، رضا خان آرموئی و امیرحسین حسین پور تیم پنجم و تیم امین متشکل از نیکی رحمانی و خدیجه پورامینیان به عنوان تیم برنده اخلاق مسابقات معرفی شدند که در پایان از این سه تقدیر گردید و جوایزی به رسم یادبود به این عزیزان اهدا شد.

لازم به ذکر است گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر به عنوان معتبرترین گروه عمران در سطح منطقه از نظر کادر هیات علمی می باشد که هر ساله با راهنمایی و نظارت بر دانشجویان این رشته در زمینه های مختلف از جمله ارائه مقالات در کنگره ها و شرکت در مسابقات خرپا ماکارونی و بتن برای این واحد افتخار آفرینی می کنند.

312 / 167 مسابقات بتن گروه عمران بتن پر مقاومت واحد رامسر دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مسابقات بتن گروه عمران واحد رامسر دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش بسیار مهمی در پویایی سازمان‌ها ایفا می‌کنند

میثم عرب‌زاده افزود: به لطف الهی و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اکنون ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در آستانه چهلمین سالگشت تاسیس، این واحد این به خوبی اثرگذار است که منشأ خیرات فراوانی برای شهرستان است.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمود محلوجی بیدگلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حسین قسوری به‌عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.

حسین قسوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد