Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اعتبار فاینانس پروژه راه‌آهن گرگان ـ بجنورد ـ مشهد را تامین کند. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، هادی شوشتری امروز در حاشیه آیین رونمایی از سند توسعه خراسان شمالی، اظهار داشت: مهمترین ماموریت خراسان‌شمالی را باید در کارکرد جدول سی‌و‌یک‌‌گانه استان‌ها در کشور و بر اساس تحلیل داده‌ها جستجو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ماموریت خراسان‌ شمالی در حوزه داخلی و خارجی افزود: ماموریت خراسان شمالی در حوزه خارجی و فراملی ایفای نقش تکمیلی در بازار کشورهای 250 میلیونی آسیای میانه است و در حوزه داخلی، خراسان شمالی پل انتقال گردشگر از مشهد به استان‌های شمالی کشور است و برعکس نقش انتقال زائر از شمال ایران به یکی از شهرهای مذهبی کشور یعنی مشهد را دارد.

کمبود اعتبارات بسیاری از شهرداری‌های خراسان شمالی را در معرض تعطیلی قرار داده است‌همه مدیران موظفند مطابق سند توسعه خراسان شمالی گام بردارندوزیر کشور ‌از مناطق سیل‌زده خراسان شمالی بازدید می‌کند

نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خراسان‌شمالی نتوانسته ‌جایگاه خود را در این خصوص ثابت کند، تصریح کرد: سند توسعه خراسان شمالی باید پروژه و طرح‌های تولید کننده‌ای همچون پروژه اساسی راه‌آهن گرگان ـ بجنورد ـ مشهد را عملیاتی و اجرایی کند تا بتواند نقش انتقال زائر به مشهد و انتقال گردشگر را به خوبی ایفا کند.

شوشتری با اشاره به حجم ریالی و ارزی بالای این پروژه‌ خاطرنشان کرد: دولت باید در راستای شناسایی سرمایه‌گذار خارجی و فاینانس این پروژه تأمین اعتبار لازم را انجام دهد تا دو مأموریت اساسی خراسان شمالی اجرا شود.

وی در پایان با اشاره به شهرستان فاروج به عنوان پایتخت آجیل کشور اضافه کرد: شهر فاروج، شهری زنده و فعال و 24 ساعته است که نیازمند نگاه ویژه مسئولان دولتی و استانی است.

انتهای پیام/ش

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید

در مراسمی با حضور معاونان درمان و اقتصادی وزارت بهدشات ۱۰ طرح درمانی در شهرهای مختلف استان خراسان شمالی افتتاح و عملیات احداث چند طرح بزرگ در استان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، امروز در مراسمی بهرام بنده‌یزدانی با حضور امور اقتصادی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مرکز vip بیمارستان امام خمینی شیروان افتتاح شد. این مرکز با هزینه بیش از 30 میلیارد ریال و در مساحتی بالغ بر 120 متر مربع با امکانات کامل و مجهز به بهره‌برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیا شیروان با حضور معاون وزیر بهداشت آغاز شد. این مجتمع با زیربنای 4211 متر مربع و با اعتبار اولیه 50 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

بنده‌یزدانی در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی رتبه سوم جذب اعتبارات در کشور را از آن خود کرده است که این موضوع نشان می‌دهد مدیران دانشگاه عزمی جدی برای خدمت به مردم دارند.

وی افتتاح دستگاه ام آر ای در شیروان را یکی از اقدامات مهم این دانشگاه برشمرد و افزود: شاهد رشد خدمات درمانی در خراسان شمالی هستیم.

به گزارش تسنیم، امروز با حضور معاون درمانی وزیر بهداشت همراه سرای خیرساز و مرکز تصویربرداری دیجیتال بیمارستان امام علی (ع) با حضور کریمی، معاون وزیر بهداشت، پاکهر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسئولان و مدیران به بهره‌برداری رسید.

همراه‌سرای خیرساز بیمارستان امام علی (ع) بجنورد در زمینی به مساحت 80 مترمربع و اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال، توسط خیرین سلامت استان، احداث و تجهیز شده است، همچنین رادیولوژی دیجیتال این بیمارستان نیز در زیربنایی به مساحت 60 متر مربع به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین تجهیزات تصویربرداری افتتاح و راه‌اندازی شد.

احداث همراه‌سرای بیمار و یا ایجاد امکاناتی در بیمارستان برای سکونت همراهان بیمار یکی از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی در راستای افزایش، رضایت‌ مندی مردم و عدالت در سلامت است. همواره یکی از مهم‌‌ترین دغدغه‌ها و مشکلات بیماران و همراهان آن‌ها در طول دوره درمان، موضوع اسکان و دسترسی راحت به خدمات درمانی و حمایتی است، که این نیاز در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد با مشارکت خیران نیک‌اندیش محقق شده است.

به گزارش تسنیم، قرار است امروز با حضور معاونان وزیر بهداشت چندین طرح بهداشت و درمانی در شهرهای مختلف استان کلنگ‌زنی و یا افتتاح شود.  این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی و درمانی  بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با 4500 متر مربع مساحت است. طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد.

گفتنی است، بیش از 70 پروژه حوزه سلامت خراسان شمالی قابل افتتاح و راه‌اندازی است که افتتاح بخشی از این پروژه‌ها که نقش مهمی در رشد شاخص‌های حوزه سلامت دارند.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • اسناد همکاری میان ایران و سریلانکا به امضا رسید