Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@21:24:10 GMT

شفر با اقدام غیرحرفه ای خود برای استقلال جوسازی کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۹۱۰۵

شفر با اقدام غیرحرفه ای خود برای استقلال جوسازی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین فتحی در مورد وینفرد شفر و آنچه در مجموع منجر به تصمیم باشگاه استقلال برای کنار گذاشتن این مربی شد، گفت: شفر از مربیانی خوبی بود که وارد ایران شد. از میان مربیانی که در باشگاه استقلال بودند، شفر رزومه بهتری داشت. انصافاً زحمت زیادی کشید اما بضاعتش در همین حدی بود که دیدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به خاطر نوساناتی که باشگاه استقلال در عملکرد و نتیجه گیری داشت و در کل تغییرات مکرری که در تیم با آن مواجه می‌شدیم، تصمیم به قطع همکاری گرفتیم ادامه داد: می‌خواهیم به نحو مطلوب از نیروهای خود استفاده کنیم و به جایگاه بهتری برسیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد بسیاری اتفاقات که در رابطه با قطع همکاری با شفر افتاد و اینکه موضوع چندبار تکذیب و تأیید شد، گفت: آخرین دیدار استقلال با مربیگری شفر ساعت ۱۰:۳۰ شب در مشهد تمام شد. قبل از این بازی می‌دانستیم که اگر نتیجه نگیریم باید تصمیم جدیدی بگیریم. در بازگشت به تهران با اعضای هیأت مدیره صحبت کردیم و به جمع بندی رسیدیم که با شفر قطع همکاری کنیم. بعد از این جمع بندی بود که موضوع را به صورت رسمی توسط باشگاه اطلاع رسانی کردیم. حتی تاکید شد که شفر نمی‌تواند به محل تمرین بیاید.

وی در مورد موضوع ممانعت از ورود شفر به محل تمرینات استقلال بعد از قطع همکاری با او نیز توضیح داد و یادآور شد: اعلام کرده بود به شفر گفته شود به محل تمرینات نیاید اما ظاهراً وی بی اطلاع بود. اینگونه گفته بود که موضوع به او ابلاغ نشده به همین دلیل بلافاصله نامه‌ای در این زمینه تهیه شد. از طریق واتساب برای پسر او هم ارسال شد. این پیام ارسالی رؤیت شده بود اما بازهم شفر اصرار داشت که به تمرینات باید. کاری که غیرحرفه ای بود.

فتحی تاکید کرد: به راننده شفر گفته بودیم که او را به محل تمرینات نبرد اما ظاهراً این مربی تهدید کرده بودکه اگر وی (راننده تاکسی) این کار را نکند، با تاکسی می‌رود. خلاصله اینکه شفر با عملکرد غیرمنطقی و غیرحرفه ای برای باشگاه جو و حاشیه ایجاد کرد. شفر ۵۰ سال مربیگری کرده است. قطعاً طی این مدت مراسم معارفه و تودیع زیادی داشته و دیده است. نمی دانم این برخورد او چه معنایی داشت.

ادامه دارد…

کد خبر 4606902 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیرحسین فتحی باشگاه استقلال تهران وینفرد شفر فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان که اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: لیست ۱۸ نفره پائز برای تیم ملی والیبال مشخص شد

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده بود، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور ۱۸ بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

کد خبر: 1229017 برچسب‌ها والیبال

دیگر خبرها

  • تکنیک ژابی آلونسو، ژاوی و کلوپ در تمرینات / فیلم
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی / فیلم
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • آغاز تمرینات تیم ملی دو و میدانی جانبازان و توان یابان از پانزدهم اردیبهشت
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است