Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@07:44:06 GMT

زمان مراجعه متقاضیان جذب در فنی و حرفه ای

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۶۳۹۲۵۸

اطلاعیه دانشگاه فنی و حرفه ای درباره متقاضیان جذب هیئت علمی در این دانشگاه اعلام شد.

به گزارش مهر، دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام کرد: متقاضیان جذب کارشناسی ارشد فراخوان بهمن‌ماه سال ۹۷ که از طریق سامانه پیامکی یا تماس تلفنی معاونت آموزشی دانشگاه و سامانه نور رضوی به آنها اطلاع رسانی شده است، می‌بایست نسبت به ارائه حضوری اطلاعات سوابق حرفه‌ای خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متقاضیان باید مدارک خود شامل، اصل و کپی تمام مدارک تحصیلی (کارشناسی و کارشناسی ارشد)، اصل و کپی مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه و کارت پایان خدمت برای آقایان)، مدارک اشتغال، مدارک بیمه مورد تأیید سازمان تأمین اجتماعی، پروانه‌های اشتغال یا نظام‌مهندسی، گواهی نامه‌های شغلی و حرفه‌ای، سوابق آموزشی، پژوهشی و اجرایی، نشان‌ها، مقام‌ها و دیگر اسناد مربوطه خود را در روزهای شنبه و یکشنبه و دوشنبه ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۹۸ از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ به دبیرخانه جذب اعضای هیئت‌علمی دانشگاه واقع در سازمان مرکزی دانشگاه ارائه کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه، به همراه داشتن کپی مستندات مربوط به سوابق زیر الزامی است:

سوابق پژوهشی

مقالات منتشرشده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارائه مقالات در کنگره‌های ملی و بین المللی، تألیف و ترجمه کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه‌های پژوهشی، داوری در مجله معتبر علمی و یا هیئت‌علمی کنگره، اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی، و افتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه کشوری برخی از مستنداتی است که باید ارائه شود.

همچنین مستندات مربوط به جشنواره‌های ملی، رتبه‌های اول تا سوم آزمون ورودی در رشته و دانش آموخته رتبه اول دوره کارشناسی ارشد و دکتری و رتبه اول، دوم و سوم امتحان تخصصی و فوق تخصصی و مهارت فنی / بالینی ویژه در رشته تخصصی، فعالیت‌های فناوری نیز باید ارائه شود.

مستندات آموزشی

متقاضیان باید مستندات آموزشی خود شامل سوابق تدریس، تهیه طرح درس، و طراحی بسته‌های آموزشی را ارائه کنند.

مستندات اجرایی

متقاضیان باید مستندات عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعدادهای درخشان، عضویت در هیئت تحریریه را ارائه کنند. همچنین اگر سابقه خدمت تخصصی به‌عنوان عضو هیئت‌علمی، مدارک و گواهی نامه‌های مرتبط با توانمندی‌های نوین الکترونیک و بانک‌های اطلاعاتی، مدارک مرتبط با راه اندازی کارگاه یا فعالیت‌های آموزشی و سایر مدارک و گواهی‌های شرکت در کارگاه‌های تخصصی را دارند نیز در روزهای مربوطه ارائه دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: زمان مراجعه حضوری متقاضیان جذب دانشگاه فنی و حرفه ای کودتا در ونزوئلا تنگه هرمز موسسه اعتباری کاسپین مهناز افشار سهمیه بندی بنزین جولیان آسانژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۶۳۹۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت

به گزارش صدای ایران از عصر ایران، نامه اول در ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ و نامه دوم چند روز پس از آن و نامه سوم روز گذشته ارسال شد و روحانی در این نامه تصریح کرده چنانچه تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیت دریافت نشود، علیرغم ابهامات فراوان نامه شورای نگهبان، پاسخ به آن منتشر خواهد شد.

حسن روحانی با گذشت ۵۲ روز از نامه خود به شورای نگهبان و عدم دریافت مستندات مکتوب دلایل ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نامه دیگری به این شورا ارسال کرد.

به گزارش سایت روحانی؛ نامه اول در ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ و نامه دوم چند روز پس از آن و نامه سوم روز گذشته ارسال شد و دکتر روحانی در این نامه تصریح کرده چنانچه تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیت دریافت نشود، علیرغم ابهامات فراوان نامه شورای نگهبان، پاسخ به آن منتشر خواهد شد.

روحانی در نامه نخست، به موارد پنج‌گانه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرده بود پاسخ این شورا «عموماً شامل انتسابات کلی است» و «برخلاف صریح قانون، حاوی هیچگونه مستنداتی نمی‌باشد.» او درخواست کرد مستندات ادعا‌های مندرج در این ۵ عنوان «به طور کامل، بدون تقطیع و تلخیص» ارائه شود.




دیگر خبرها

  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در آذربایجان شرقی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان